روشن: آبروی باشگاه استقلال رفته است/ اتفاق‌های حال حاضر استقلال، حاصل مدیریت اشتباه افتخاری است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مدیریت اشتباه افتخاری باعث شده کار به جایی برسد که استقلالی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی خودزنی کنند.

روشن: آبروی باشگاه استقلال رفته است/ اتفاق‌های حال حاضر استقلال، حاصل مدیریت اشتباه افتخاری استحسن روشن در گفتگو با  خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره اتفاقات شب گذشته میان مسئولان باشگاه استقلال گفت: تمامی اتفاق‌های شب گذشته به مدیریت اشتباه افتخاری برمی‌گردد و مدیریت غلط او باعث می‌شود کار به جایی برسد که در برنامه‌ تلویزیونی چنین صحبت‌هایی مطرح شود.

او ادامه داد:‌ در یک باشگاه یا سازمان باید بازوها و کمیته‌های فنی قوی باشد. اگر انتخاب‌ها در ابتدا درست بود اکنون هر فردی حد خود را می‌دانست.از طرفی تازه آقایان بعد از سال‌ها به فکر تأسیس کمیته فنی در باشگاه افتادند که البته باز هم خدا را شکر که این موضوع اتفاق می‌افتد.

روشن بیان کرد: در گذشته مدیرعامل باشگاه را سالی یک بار ، آن هم برای مراسم جشن یا برنامه های خاص می دیدیم، اما اکنون مدیرعامل همه جا حضور دارد.

او بیان کرد: افتخاری در صحبت‌های خود اعلام می‌کند که منصوریان هرچه خواسته در اختیار او قرار دادیم. مگر هرچه سرمربی خواست، مدیرعامل باید گوش کند! واقعاً رخ دادن چنین اتفاق‌هایی جای تعجب دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: آبروی باشگاه استقلال رفته است و به نظر من هرچه شرایط استقلال خراب‌تر شود، بهتر است چرا که باید این باشگاه از پایه درست شود. درست همانند یک خانه کلنگی که هر چقدر رنگ می‌شود در هر صورت باید یک روز خراب و دوباره ساخته شود.

او عنوان کرد: در سال جاری به جز افتخاری یکی از بهترین هیئت مدیره‌ها را در باشگاه استقلال نظاره‌گر بودیم، اما اینکه ابتدا سرمربی، سپس مدیرعامل و در آخر اعضای هیئت مدیره انتخاب شوند اشتباه است.

روشن ادامه داد: اگر افتخاری زرنگ بود باید پس از باخت 6 تایی مقابل العین استعفا می‌داد. بنابر این بهتر است این آقایان بیشتر بمانند تا در افتضاح‌های خود غرق شوند و آبرویشان بیشتر برود و در وضعیت بدی از استقلال جدا شوند.

او عنوان کرد: معتقدم قریب هم باید به هیئت مدیره بازگردد تا وضعیت استقلال بهتر شود. از طرفی وزیر ورزش و جوانان نیز با وجود مشکلات پیش رو باید پا پیش بگذارد و افراد مقصر را بازخواست کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان خاطرنشان کرد: واقعاً به چه شکل جباری را با قرارداد یک میلیاردی به استقلال می‌آورند و سپس او را بیرون می‌کنند؟ به طور حتم اگر کمیته فنی در باشگاه مستقر بود چنین اتفاق‌هایی رخ نمی‌داد. از طرفی چطور اعضاء هیئت مدیره به رحمتی اعلام کرده اند که او  پس از دریافت گل خندیده! اصلاً این مسئله چه ربطی به هیئت مدیره دارد؟

انتهای پیام/

اظهارات حسن روشن درباره مدیریت افتخاری و وضعیت استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۵:۲۲ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
ندارم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۵۴ ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
بی انصافی هست وزارت ورزش را مقصر حوادث باشگاه استقلال بدانید. سه ساله اول فصل سی میلیارد خرج خرید بازیکن برای استقلال میکنند نیم فصل یا آخر فصل همه را میریزنن بیرون آخه این تیمه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
حق با شماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
همه چیزهای دولتی اینجورازاقتصادورزش بهداشت ....ایران ی
Germany
ناشناس
۲۳:۴۰ ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
حسن روشن افتخار ملی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
تيم تاج و حسن روشن با هم شناخته ميشن ، عزيزم روشن بزرگ استقلاله
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۵۷ ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
برو بخواب حسن جون برو بخواب شاید خواب دیدی مربی استقلال شدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
خود روشن از حاشیه درست کن های استقلال بزرگه
شما نظر نده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
حسن اقا به داش علي بگو به حرف بزرگترت گوش كن . بگو هنوز به دنيا نيامده بود كه تو باشگاههاي خارجي توپ ميزدي ، بگو گلهايت تيم ملي را چگونه پيروز ميكرد و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
این تیم و بدنش به من....من قهرمانش میکنم ....
وقتی میوه یه درخت خراب میشه همه عوامل تاثیر گزارند .....الانم همینه از مدیر عامل گرفته تا بازیکنان ......و باید خصوصی بشه باشگاه استقلال..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
چرا استقلال را به اين روز انداختن
Iran (Islamic Republic of)
آبي
۱۵:۴۲ ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
چرا وزير ورزش مدير عامل و اعضاي هيئت مديره استقلال رو بركنار نمي كنند ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
دلش نمیخواد از استقلالی ها هست وپیشکسوتاش