پوری حسینی:نامه نمایندگان مجلس، جلوی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را گرفت

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت:نامه 135 نفر از نمایندگان محترم مجلس نهم به دولت ، مانع واگذاری دوباشگاه استقلال و پرسپولیس شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ میرعلی اشرف عبدالله‌پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی درباره دلایل واگذار نشدن 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی گفت: تمام مراحل واگذاری این دوباشگاه مطابق مصوبه هیات دولت و قانون برنامه بودجه در سال 1394 به خوبی پیش رفته بود و در این زمان نامه 135 تن از نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی به دولت ، شرایطی را رقم زد که هیات وزیران تصمیم بگیرد این دوباشگاه به عنوان شرکتهای فرهنگی واگذار نشوند.

معاون وزیر اقتصاد با اشاره به توقف روند خصوصی سازی این دوباشگاه ادامه داد: اراده دولت یازدهم بر واگذاری استقلال و پرسپولیس بود و الان هم این ظرفیت برای ورود بخش خصوصی و واگذاری این دو باشگاه وجود دارد.

پوری حسینی درباره نقش مجلس دهم در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت : در خبرها خواندم تعدادی از نمایندگان محترم علاقمند به ادامه روند واگذاری این باشگاه ها هستند و به نظرم می توانند از دولت بخواهند که مجددا امکان از سرگیری مزایده ها برای واگذاری استقلال و پرسپولیس آغاز شود.

انتهای پیام/

واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.