اجرای طرح انسجام در مدارس استان گیلان

طرح انسجام در مدارس استان گیلان اجرا خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ یاسر تقوی مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گیلان گفت: طرح "انسجام" در دو مقطع متوسطه اول و دوم از آغاز مهرماه و همزمان با سال تحصیلی جدید در مدارس استان گیلان اجرا می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان از سرمایه‌های ملی جامعه امروز هستند اظهار داشت: انجمن‌های اسلامی دانش آموزی بهترین فضا برای ارتقاء سطح فرهنگی، اجتماعی و افزایش بالندگی دانش آموزان محسوب می‌شوند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گیلان با اشاره به برگزاری این طرح و با تاکید بر اینکه در اجرای طرح انسجام دانش آموزان براساس معیارهای مورد نظر در قالب گروه‌های متعدد و در راستای فعالیت‌های گروهی و انسجام تشکیلاتی با یکدیگر همکاری می‌کنند اظهار داشت : طرح "انسجام" همدلی و همکاری گروهی را بین دانش آموزان  تقویت می‌کند.

یاسر تقوی هدف از برگزاری این طرح را رشد و تقویت روحیه کار تشکیلاتی و گروهی در بین دانش آموزان، ایجاد ساختار شبکه دانش آموزی، ارتقاء توان فعالیت موثر تشکیلاتی و هویت بخشی به نوجوانان عنوان کرد و افزود: اجرای طرح انسجام احساس مسئولیت پذیری و مدیریت فعالیت‌های جمعی را در بین دانش آموزان افزایش می‌دهد.

وی گفت: در قالب طرح انسجام دانش آموزان با تشکیل گروه‌های مختلف مراسم و مناسبت‌هایی نظیر مبلغین نماز، همکلاسی آسمانی، لشکر فرشتگان، قرآن و عترت، نشریه نویسی و تابلو اعلانات، تئاتر، سرود، ورزش، فعالیت‌های علمی، درسی، مطالعه و کتابخوانی را در مدارس سازماندهی می‌کنند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان با بیان اینکه انجمن اسلامی دانش آموزی استان گیلان در 29 شهریور ماه در قالب طرح پیشواز مهر با حضور در مدارس استان گیلان محیط مدارس را به‌منظور فضاسازی مدارس ایام پیش رو مهیا می‌کنند افزود: با آغاز سال تحصیلی جدید انجمن اسلامی دانش آموزی طرح‌های متنوعی را در مدارس اجرا می‌کند.

تقوی از برگزاری طرح جنبش ابتکارات مدرسه ای تحت عنوان "جام انسجام" برای ارائه خلاقیت و ابتکارات اعضای انجمن اسلامی همزمان با اجرای طرح انسجام در مدارس استان گیلان خبر داد و تصریح کرد: این طرح در راستای معرفی، تبلیغ،  عضوگیری و سازماندهی انجمن‌های اسلامی مدارس اجرا می‌شود.

 

انتهای پیام/م.ع

اجرای طرح انسجام در مقاطع متوسطه اول و دوم مدارس گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.