3عملیات نفس گیر امداد و نجات در یک روز

مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان کرمان از امداد رسانی به حادثه دیدگان 3 سانحه خونین در استان طی 24 ساعت گذشته خبرداد.

3عملیات نفس گیر امداد و نجات در یک روزبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  عوامل امدادی این جمعیت در یک روز گذشته در 3 عملیات پر مخاطره  حضور داشتند.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اظهار داشت: در نخستین حادثه در ساعت 16:30 دقیقه در تماس با سامانه 112 از غرق شدن 2 نفر آقا در استخر کشاورزی روستای زید آباد سیرجان خبر داده شد که بلافاصله یک تیم 4 نفره عملیاتی به صحنه اعزام و بعد از حدود 4 ساعت اجساد قربانیان را خارج میکنند.

وی افزود: حادثه دیگر این روز در ساعت 20:05 دقیقه و مربوط به برخورد پژو 405 با کامیون در 27 کیلومتری محور جیرفت به ساردوئیه بود که بلافاصله 3 تیم عملیاتی با 11 نجاتگر به صحنه حادثه اعزام و نسبت به رها سازی و انتقال مصدومین به بیمارستان اقدام می کنند که متاسفانه 8 نفر از مسافرین که از اتباع خارجی بودند در دم فوت کرده و بقیه مصدومین توسط آمبولانس های اورژانس 115 و هلال احمر به بیمارستان منتقل می شوند.

رضا فلاح اضافه کرد: در آخرین حادثه اعلام شده به سامانه 112 مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان در ساعت 23:03 از واژگونی یک دستگاه پژو پارس در 90 کیلومتری محور کرمان – بم خبر داده شد، که بلافاصله یک تیم عملیاتی متشکل از 4 نفر نجاتگر با حضور در محل نسبت به رها سازی مصدوم اقدام که متاسفانه یک نفر در این حادثه جان باخت.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان ادامه داد: تعداد 4 تیم عملیاتی و 18 نیروی نجاتگر، با مجموع 5دستگاه آمبولانس و خودروی نجات در عملیات‌های یاد شده حضور داشته‌اند.


انتهای پیام/س

 

3 عملیات نفس گیر امداد رسانی در یک روز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.