پلیس عامل مزاحمت‌های سایبری و کلاهبرداری ۶ میلیارد ریالی از ۱۵ شهروند در شهرستان فریمان را شناسایی و دستگیر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سرهنگ قربانی فرمانده انتظامی شهرستان فریمان در پی چندین فقره شکایت شهروندان فریمانی از کلاهبرداری میلیاردی و شکایت از وی در خصوص مزاحمت اینترنتی از طریق شبکه‌های مجازی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا و پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس فتا پس از ردگیری‌های مستمر با انجام مهندسی اجتماعی سرنخی از حضور متهم در شهرستان مشهد بدست آورده و مخفیگاه متهم را که در بلوار اندیشه مشهد بود شناسایی و با گذاشتن قرار صوری با متهم بلافاصله وی را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریمان با اشاره به انتقال متهم به پلیس فتا فریمان گفت: این کلاهبردار با توجه به اینکه کارمند کمیته امداد این شهرستان بوده با وعده‌های دروغین و با شگرد‌های مختلف و معرفی افراد برای دریافت وام و عناوین دیگر مبلغ ۶ میلیارد ریال از ۱۵ نفر از شهروندان کلاهبرداری و به مدت یکسال متواری شده بود.

سرهنگ قربانی افزود: متهم ۴۴ ساله با مشاهده مستندات در پلیس فتا به ایجاد مزاحمت و همچنین در بازجویی‌های فنی و تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان به بزه انتسابی خود و چندین فقره کلاهبرداری نیز اعتراف کرد که نهایتاً پس از تحویل به مراجع قضایی با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام//ف.ج
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.