برگزاری دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر در اردبیل

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر در اردبیل برگزار می‌شود که در حال حاضر اقدامات لازم در این زمینه انجام شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم رحیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر در اردبیل گفت: دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر در اردبیل برگزار می‌شود که در حال حاضر اقدامات لازم در این زمینه انجام شده و با برنامه‌ریزی‌ها و تصمیمات اتخاذ شده انتخاب کارآفرینان برتر از طریق بررسی عملکرد دستگاه‌های غیردولتی برگزار می‌شود.

وی افزود: شناسایی و معرفی بنگاه‌هایی با نوآوری بالا در عرصه اشتغال‌زایی مهم‌ترین رویکرد این جشنواره است که به همین منظور بنگاه‌ها می‌توانند بدون هیچ محدودیتی در این جشنواره شرکت کنند چرا که این بنگاه‌ها به رشد بالایی در فروش عملیاتی و اشتغال دست یافته‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: کارآفرینانی که در جشنواره کارآفرینان برتر سال های 94 یا 95 به عنوان کارآفرین برتر استانی یا ملی انتخاب شده باشند نمی‌توانند در این دوره شرکت کنند که نیاز است ثبت نام کنندگان برای تکمیل پرسشنامه از بارگذاری مستندات در محل مربوطه اطمینان حاصل کنند.

رحیمی بیان کرد: امیدواریم با برگزاری چنین جشنواره‌ای بتوانیم شاهد کاهش بیکاری و توسعه اقتصاد و اشتغال در استان باشیم و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم چرا که این موضوع از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است و باید این موضوع مورد توجه مسئولان مربوطه نیز واقع شود.

وی تصریح کرد: تمام مراحل ثبت‌نام برای حضور در این جشنواره اینترنتی است و پیشنهاد می‌شود مدارک لازم برای ثبت‌نام قبل از شروع به انجام فرآیند ثبت‌نام آماده شود چرا که انجام این موارد برای دریافت کد رهگیری امری لازم و ضروری است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ی

 

دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.