مردم آمریکا باید از داشتن چنین رئیس جمهوری احساس شرم کنند

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری راجع به نطق اخیر رئیس جمهور آمریکا گفت:متفکرین و اندیشمندان آمریکا باید از داشتن چنین رئیس جمهوری و نطق های آن احساس شرم کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حجت الاسلام امان الله علیمرادی ، نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری راجع به نطق رئیس جمهور آمریکا افزود : این نطقی ابلهانه و احمقانه بود ادبیاتی زشت، سخیف در آن استفاده شد، تحلیل‌های غلط، خلاف واقع، پر از خلاف و دروغ بود، چرا این فرد چنین نطفی دارد؟ این نطق حاکی از چیست؟
وی تصریح کرد :اینگونه سخن گفتن حاکی از عصبانیت شدید رژیم سیاسی آمریکا، نشانه درماندگی حیرانی، سرگردانی، سبک سری و سبک مغزی است.
وی یادآور شد :متفکرین و اندیشمندان آمریکا باید از داشتن چنین رئیس جمهوری و نطق های آن رئیس جمهور احساس شرم کنند.
  حجت الاسلام علیمرادی با طرح این سئوال که چرا این ها عصبانی هستند و این گونه عصبانیت خود را بروز می‌دهند؟ افزود: این ها برای منطقه غرب آسیا نقشه هایی داشته اند تا به تعبیر خودشان در قلب خاورمیانه و  کشورهای سوریه، عراق حضور داشته باشد.

وی افزود:دولت هایی سرکار بیاورند که نوکر آمریکا و در خدمت اسرائیل باشند اما نتوانستند به مقصود خود برسند،سوریه کانون مقاومت اسلامی به رغم جنایات فراوانی که کردند در دست آنها نیفتاد،در عراق این همه هزینه کردند؛ ولی، به مقصود خود نرسیدند. چه کسی را مقصر می دانند و چه نظامی را مانع تحقق اهداف خود می‌بیند؟ ایران را مقصر می شناسند و مانع دستیابی آنان به اهداف خود می دانند، به جاست عصبانی باشند و ما به تأسی ازقرآن کریم می گوییم: « مُوتُوا بِغَیظِکُم » و یا به تعبیر شهید بهشتی به آن ها می گوییم: از ما عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید.
 حجت الاسلام علیمردای یادآور شد :به هرحال این عکس العمل ها نشانه ضعف، درماندگی، سبکسری و بیچارگی اینها در مقابل عزت جمهوری اسلامی است و این عزت را باید حفظ کرد.
وی گفت :الگوی حفظ این عزت شهیدان عزیزی چون شهید حججی هستند که خدای متعال این نمونه ای از حجت برجسته را به همه جهانیان نشان داد تا راه عزت را آشکارا ببینند و دنبال کنند.
انتهای پیام/ی

در ماندگی امریکا در برابر ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.