رئیس فدراسیون ورزش کارگری در خرم‌آباد:

۳۵ انجمن ورزش کارگری در سطح کشور فعال شد

رئیس فدراسیون ورزش کارگری گفت: در سازمان ورزشی کارگری کشور ۳۵ انجمن ورزشی فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  امیر حسینی بابیان اینکه ورزش کارگری پیشینه زیادی دارد و اداره ورزشی کارگری از سال ۳۸ شکل‌گرفته است گفت: تاکنون ۲۸۴ مجموعه و مکان ورزشی در ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور ایجادشده است.

وی با بیان اینکه ۳۶ هزار مکان ورزشی در سطح کشور توسط واحد‌های تولیدی ایجاد شده است افزود: امسال برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی کشور ۴۰۰ میلیارد ریال پیش‌بینی‌شده که در صورت تخصیص اعتبار، ورزش کارگری روند رو به رشدی پیدا خواهد کرد.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری کشور با بیان اینکه ورزش‌های کارگری از ابتدای دولت یازدهم شروع به کارکرده و کارگران در نخستین حضور خود در ایتالیا ۳۳ مدال کسب کرده‌اند گفت: در مسابقات جهانی لتونی که سال گذشته برگزار شد ۲۲۷ کارگر اعزام و ۶۴ مدال کسب کردند و امسال هزار و ۵۰۰ ورزشکار در سطح مسابقات قهرمانی کشور فعالیت کرده‌اند.

وی بابیان اینکه ۱۵ مدال توسط کارگران دومیدانی کسب‌شده است و اکثرا قهرمانان المپیک از طبقه محروم جامعه بوده‌اند که با تلاش خود موفقیت کسب کردند گفت: در سازمان ورزشی کارگری کشور ۳۵ انجمن ورزشی فعالیت می‌کند که با راهبرد‌های تنظیم‌شده باید فعالیت‌های ورزشی کارگران را در رسانه‌ها منعکس کنیم.

 انتهای پیام/ د

 مسابقات رزمی قهرمانی کارگری در خرم‌آباد برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.