یاوه سرا یی‌های ترامپ، دولت آمریکا را در اذهان جهانیان خوار و خفیف کرد

امام جمعه موقت بندرعباس گفت: یاوه سرا یی‌های رئیس جمهور آمریکا برای ملت ایران تازگی ندارد.

یاوه سرا یی‌های ترامپ، دولت آمریکا را در اذهان جهانیان خوار و خفیف کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس حجت الاسلام سید علی حسینی پور در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس افزود: ترامپ با حرف‌های نسنجیده خود در سازمان ملل متحد بار دیگر دولت آمریکا را در اذهان جهانیان خوار و خفیف کرد.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند گفت: سخنان سخیف ترامپ موجب شد کاخ سفید امریکا به کاخی سیاه تبدیل شود که تا ابد آبروی آمریکا در مقابل چشمان جهانیان برود.

امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که آمریکا هیچ گاه قابل اطمینان نبوده، افزود: مسئولان ما هم با ولایت مداری خود ثابت کردند که حافظ ارمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

حجت الاسلام سید علی حسینی پور به آغاز سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: تربیت دانش اموزان بر عهده سه نهاد جدایی ناپذیر خانواده، مدرسه و مسجد است و این سه مقوله نباید در تربیت فرزندان کوتاهی کنند.

وی افزود: اکنون ۱۳ میلیون دانش اموز در صد و پنج هزار مدرسه در کشور تحصیل می‌کنند که باید در آینده نیرویی کار امد و متناسب با نیاز‌های جامعه تربیت کرد.

خطیب جمعه بندرعباس با گرامیداشت دهه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: فضای خیابان و کوچه‌های شهر باید بهتر و بیشتر از فضای کنونی رنگ و بوی عزا بگیرد.

حجت الاسلام سید علی حسینی پور با اشاره به هفته دفاع مقدس از رژه مقتدرانه نیرو‌های مسلح در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس قدردانی کرد و افزود: حمله رژیم بعث عراق در ۳۱ شهریور به قصد تصرف قسمتی از آب و خاک ایران نبوده بلکه فقط به قصد تصرف اسلام ناب محمدی بوده است.

 

انتهای پیام/ف

یاوه سرا یی‌های ترامپ برای ملت ایران تازگی ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.