اختصاص اعتبار ۱۸۰ میلیونی برای ساخت مسکن مددجویان

ساخت چهار واحد مسکن مددجویی با هزینه‌ای به ارزش ۱۸۰ میلیون تومان با مشارکت کمیته امداد و بسیج سازندگی در کلاردشت آغازشد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رستم خزایی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) کلاردشت با بیان اینکه تامین مسکن مددجویان یکی از رویکرد‌های این نهاد است، گفت: ساخت چهار واحد مسکن مددجویی با هزینه‌ای به ارزش ۱۸۰ میلیون تومان با مشارکت کمیته امداد و بسیج سازندگی و خیران آغازشده است.


وی با اشاره به همراهی خیران این شهرستان باکمیته امداد افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده امیدواریم درسریع‌ترین زمان ممکن این واحد‌های مسکونی برای مددجویان ساخته و آماده بهره برداری شود.


مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) کلاردشت با بیان اینکه این نهاد در کنار سایر خدمات خود در امر تامین مسکن مددجویان خدمات قابل توجهی ارائه می‌دهد، ادامه داد: تعمیر وبازسازی مسکن مددجویان، بهسازی مسکن مددجویان ساکن در روستا و مناطق محروم از دیگر اقدامات این نهاد است.


وی گفت: ۱۹ واحد مسکن مددجویی به ارزش ۳۷ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان در این شهرستان در چهار ماه امسال تعمیر، تکمیل و بازسازی شده است که بیشتر این خدمات به مددجویان ساکن روستا ارائه شد.


در کلاردشت ۸۹۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.


انتهای پیام/آ


ساخت مسکن مددجویی در کلاردشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.