مشارکت ۳۱۸ میلیونی خیران نکایی در طرح محسنین

خیران و حامیان به ایتام و مشمولان طرح محسنین در نکا از آغاز امسال تاکنون  ۳۱۸ میلیون تومان کمک کردند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین بریمانی ورندی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا با اشاره به اینکه حامیان در پنج ماه امسال ۳۱۸ میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به ایتام و مشمولان طرح محسنین کمک کردند، افزود: کمک حامیان طی این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه ۲۵۴ نفر از ایتام و مشمولان طرح محسنین از خدمات کمیته امداد بهره مندند، افزود: این افراد از حمایت‌های مادی و معنوی یک هزار و ۵۰۵ نفر از حامیان برخوردارند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا گفت: حامیان در بخش‌های درمانی، معیشتی، تحصیلی، مسکن و تامین جهیزیه نوعروسان به ایتام و مشمولان طرح محسنین کمک کردند.

بریمانی با اشاره به اینکه ۱۸ نفر از ایتام در این شهرستان از بیمه آتیه بهره‌مند هستند، افزود: کمیته امداد به منظور تدبیر و تامین آینده ایتام تحت حمایت، طرح بیمه آتیه ایتام را طراحی کرده است.

وی به اهدا دو قطعه زمین به مساحت ۲۸۰ متر مربع برای ساخت مسکن به دو خانواده ایتام  در این شهرستان توسط حامیان اشاره کرد و گفت: این دوقطعه زمین به ارزش ۶۰ میلیون تومان به ایتام اهدا شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا با بیان اینکه اکرام ایتام طرحی انسان دوستانه برای یاری و حمایت از کودکان بی سرپرست و از موفق ترین طرح های کمیته امداد است، افزود: در طرح اکرام ایتام، حامی با تقبل حمایت مادی و معنوی یک یا چند فرزند یتیم ، ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان به حساب یتیم تحت حمایت واریز می کند.

بریمانی گفت: در نکا پنج هزار و ۲۱۱ نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/آ

کمک میلیونی حامیان ایتام در نکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار