فرمانده انتظامی قوچان از دستگیری سلرق حرفه‌ای با ۶ فقره سرقت اماکن دولتی و منزل در محدوده هسته مرکزی این شهرستان خبر داد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، سرهنگ قدمگاهی فرمانده انتظامی شهرستان قوچان گفت: در پی گزارش سرقت از یکی از اماکن دولتی سطح شهر، تیم دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با استفاده از تصاویر ضبط شده دوربین مداربسته همان محدوده، سارق را شناسایی و با یک سری تخفیفات گسترده او را با هماهنگی مقام قضایی در یکی از روستا‌های حاشیه شهر قوچان دستگیر کردند.

سرهنگ قدمگاهی تصریح کرد: در این عملیات بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیر زیادی لوازم سرقتی که به طرز ماهرانه‌ای مخفی کرده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان تصریح کرد: متهم ۴۷ ساله که چندین فقره سرقت را در کارنامه خود یدک میکشد در ابتدا منکر هرگونه سرقتی بود؛ ولی در مواجهه با دلایل متقن پلیس لب به اعتراف گشود و به ۶ فقره سرقت اماکن دولتی و منزل در محدوده هسته مرکزی شهر قوچان اعتراف کرد.

قدمگاهی با اشاره به معرفی متهم به دادسرا از شهروندان خواست با رعایت تدابیر امنیتی از قبیل: استفاده از درب و حفاظ فلزی محکم و مطمئن، قفل‌های ضد سرقت، زنگ خطر، نصب دوربین مدار بسته، بکارگیری نگهبان محله و ... از وقوع سرقت در منازل و اماکن خصوصی و دولتی جلوگیری کنند.

انتهای پیام// ح. خ
 


۶ فقره سرقت از اماکن دولتی و منازل در قوچان


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.