راه اندازی دهکده پرواز در اردبیل

زنجیره سرمایه‌گذاری برای تسهیل روند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا کریمی نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته و تعامل نمایندگان مجلس استان زنجیره سرمایه‌گذاری برای تسهیل روند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود تا بتوانیم زمینه حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در اردبیل را توسعه دهیم.

وی با اشاره به این که حضور سرمایه‌گذار در تمام مناطق استان برای نمایندگان مجلس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است افزود: با راه‌اندازی زنجیره سرمایه‌گذاری در اردبیل انتظار می‌رود حمایت‌های لازم در مناطق مختلف استان برای حضور سرمایه‌گذاران فراهم شود.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از برنامه‌هایی که در حال حاضر مورد بحث و بررسی قرار گرفته ایجاد دهکده پرواز در اردبیل است که این طرح مطالعه شده و با حضور سرمایه‌گذار بخش خصوصی راه‌اندازی می‌شود.

کریمی بیان کرد: راه‌اندازی دهکده پرواز که به صورت تاکسی هوایی خواهد بود می‌تواند برای انتقال گردشگران از شهرهای مختلف اردبیل موثر باشد که این طرح مورد مطالعه قرار گرفته است که به طور حتم دستاوردهای مناسیی در حوزه گردشگری به دنبال خواهد داشت.

وی از برنامه‌ریزی برای جذب سرمایه‌گذاران در حوزه گردشگری خبر داد و اظهار کرد: استان اردبیل ظرفیت بالایی در بخش گردشگری دارد که با حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی این ظرفیت‌ها به طور همه‌جانبه شکوفا می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از برنامه‌ریزی برای همایش سرمایه‌گذاران با حضور تمام نمایندگان استان اردبیل و مسئولان مربوطه خبر داد و گفت: این همایش با هدف تسهیل روند سرمایه‌گذاری، ایجاد انگیره در بین آنان و برداشتن موانع و سنگ‌اندازی برای سرمایه‌گذاران برگزار می‌شود و این همایش سبب می‌شود تا تعامل همه‌جانبه‌ای بین سرمایه‌گذاران و مسئولان استان و نمایندگان مجلس ایجاد شود.

 

انتهای پیام/ع

راه اندازی دهکده پرواز در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار