شاکری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

زیرسوال بردن دستاوردهای دفاع مقدس جفا به رزمندگان است

عضو جمعیت ایثارگران گفت: زیر سوال بردن دفاع مقدس و تحریف آن درست نیست و جفا در حق زرمندگان است.

مجتبی شاکریمجتبی شاکری عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به توئیتر سوال برانگیز و عجیب حجت نظری عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره دفاع مقدس، اظهار کرد: آنچه آقای نظری در پیام توئیتری خود گفته، مثل این است که ما بگوییم مظلوم و ظالم تفاوتی ندارند.

وی ادامه داد: باید آقای نظری تکلیف خود را با سه واژه  ظلم ، ظالم و مظلوم مشخص کند چرا که در دفاع مقدس، مردم ما مورد ظلم واقع شدند آیا در برابر این ظلم باید سکوت می‌کردند و واکنشی نشان نمی‌دانند.

شاکری با بیان اینکه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا جنگ را به مردم ما تحمیل کردند، گفت: آنچه عنوان شده، اظهار نظری غلط است و زیر سوال بردن دفاع مقدس و تحریف آن درست نیست و جفا در حق زرمندگان است.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به دستاوردهای عظیم دفاع مقدس، گفت: مردم براساس آموزه‌های دینی در برابر تجاوز دشمن ایستادند و خداوند هم آنان را یاری کرد.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس کشور را در برابر دشمنان بیمه کرد، ادامه داد: ما با وجود اینکه مظلوم بودیم و یاوری هم نداشتیم، مقتدرانه در برابر دشمنان ایستادیم و دستاورد آن افزون بر عقب راندن دشمن و حفظ سرزمینمان، شکل‌گیری عراقی است که در مقابل داعش و آمریکا می‌ایستد، آیا این دستاورد کمی است؟

انتهای پیام/

 

دستاوردهای دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۰۲ مهر ۱۳۹۶
باید آقای نظری تکلیف خود را با سه واژه ظلم ، ظالم و مظلوم مشخص کند
آخرین اخبار