نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در مدارس خلخال

در اولین روز از مهر ماه با حضور بیش از 11 هزار دانش‌آموز خلخالی زنگ مهر و مقاومت در 132 مدرسه شهرستان خلخال به صدا درآمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صبح امروز با حضور جمع کثیری از مسوولان شهرستان خلخال و 11 هزار دانش‌آموز در 132 واحد آموزشی شهرستان خلخال زنگ مهر و مقاومت به صدا درآمد.

در این مراسم حجت الاسلام امیر رشتبری امام جمعه خلخال در سخنانی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس بر لزوم یاددهی مطلوب از سوی معلمان و کار آموزشی و یادگیری شایسته از سوی دانش‌آموزان تاکید کرد.

وی تحصیل و علم آموزی را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دین مبین اسلام عنوان کرد و گفت: تربیت آموزشی در مدارس جدی گرفته شود.

امام جمعه خلخال با اشاره به دهه امر به معروف و ایام سوگواری قافله سالار کربلا حضرت امام حسین (ع) بر لزوم بصیرت و روشنگری در مدارس تاکید کرد.

در این مراسم بشیر خالقی نماینده مردم خلخال و کوثر درمجلس شورای اسلامی و فریدون بابایی رئیس شورای تامین شهرستان خلخال در سخنانی جداگانه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بر حفظ دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کردند.

 در ادامه با حضور مسوولان شهرستان از 15 نفر از مربیان و کارکنان آموزشگاه آسیه خلخال تجلیل ودانش‌آموزان با بدرقه مسوولان شهرستان خلخال در سر کلاس‌های درس حاضر شدند.

انتهای پیام/ح

ورود 11 هزار دانش آموز خلخالی به مدارس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار