خیران کاشانی به مدرسه ساز افزون بر 900 میلیارد ریال برای مدرسه سازی در این شهرستان هزینه کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشان، در  آیین آغاز سال تحصیلی جدید و زنگ مهر که در مدرسه خیرساز «عباس مازوچی» اجراشد گفت:خیران این میزان کمک را  در چهار سال گذشته کردند و تاکنون نقش ارزنده ای در ارائه خدمت به مردم تعلیم و تربیت جامعه داشته اند.

محمود خدمتی، با تقدیر از خیران مدرسه ساز و مساعدت و حمایت آنها از آموزش و پرورش کاشان افزود: باوجود این کمک ها هم اکنون 10 هزار مترمربع فضای آموزشی شامل بیش از  100 کلاس درس فرسوده و خطرآفرین در این شهرستان است.

وی، کمبود فضای آموزشی در بلوار صنعت، خیابان کارگر، مسکن مهر و فاز 2 ناجی آباد  شهر کاشان را بیشتر و محسوس تر از دیگر نقاط شهر کاشان دانست و گفت: دو هزار  و 500 میلیارد ریال برای ساخت این مقدار فضای آموزشی نیاز است.

به گفته وی، کمبود این مقدار فضای آموزشی جدای از دو سوم فضاهای آموزشی شهرستان است که به بازسازی و مقاوم سازی نیاز دارد.

خدمتی در مورد مدرسه خیرساز مازوچی تصریح کرد: این واحد آموزشی با زیربنای 750 مترمربع در زمینی به وسعت یک هزار و 27 مترمربع کمتر از یکسال در منطقه فاز دو ناجی آباد کاشان ساخته شده است.

وی اظهارداشت:این مدرسه 6 کلاسه که دارای یونیت داندانپزشکی نیز هست با هزینه 100 میلیارد ریالی این خانواده معزز شهید بهره برداری شد.

مازوچی بانی خیر مدرسه ساز شهید مازوچی نیز در این آئین گفت: می خواستم افکار بسیار بلند فرزند شهیدم «امیر منصور» که دانش آموز بود و در حین تحصیل به شهادت رسید، ادامه یابد.

وی افزود: کشور ایران تا عالم و دانشمند نداشته باشد نمی تواند بر دشمنان مسلط شود

شایان ذکر است: 55 هزار نفر دانش آموز کاشانی در 300 واحد آموزشی فراگیری علم و دانش را در سال تحصیلی جدید آغاز کردند که 6 هزار و 200 نفر از این تعداد دانش آموز کلاس اولی هستند.

 

انتهای پیام/م

 

نواخته شدن زنگ مهر در کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.