احداث کتابخانه عمومی در محلات کم برخوردار اردبیل

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با حمایت خیرین و مسئولان کتابخانه عمومی در محلات کم برخوردار اردبیل احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رباب عزیزخانی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در دیدار با رئیس شورای شهر اردبیل اظهار داشت: امیدواریم با آغاز به کار دوره جدید شورای اسلامی شهر اردبیل، حمایت شورا از اجرای قانون نیم درصد سهم کتابخانه‌های عمومی اردبیل به نحو شایسته و مناسبی انجام شود.

وی ساخت کتابخانه در محلات کم برخوردار اردبیل را از برنامه‌های مورد تأکید دانست و افزود: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان با مشارکت خیرین و ساخت کتابخانه‌های عمومی مقدس اردبیلی در محله وحدت، کتابخانه عمومی شیخ شرف‌الدین در محله کلخوران و کتابخانه عمومی فارابی در محله اروج‌آباد، تلاش خود را برای غنی‌سازی فرهنگی این مناطق به کار برده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل توسعه و تداوم امر کتابخانه‌سازی در محلات محروم را از برنامه‌های مهم در اردبیل برشمرد و بیان کرد: برای ادامه این روند مثبت، نیازمند حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل و خیرین گرانقدر برای ساخت کتابخانه در سایر نقاط کم برخوردار اردبیل هستیم.

عزیزخانی نبود قرائت خانه در سطح شهر اردبیل را زمینه‌ساز مشکلات فراوان برای دانش‌آموزان و دانشجویان دانست و تصریح کرد: در صورت ساخت قرائت خانه توسط شهرداری، شاهد کاهش ترافیک مراجعان به کتابخانه‌های عمومی برای مطالعه کتب درسی خواهیم بود و خدمات‌رسانی در کتابخانه‌های عمومی در سطح شهر به نحو شایسته‌ای انجام می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با بیان اینکه ساخت کتابخانه توسط شهرداری سبب توسعه فرهنگی شهر می‌شود، گفت: در بسیاری از کلان شهرها، شاهد ورود شهرداری به مقوله ساخت کتابخانه هستیم چرا که این مهم، رشد فرهنگ شهرنشینی را در پی دارد.

 

انتهای پیام/ع

احداث کتابخانه عمومی در محلات کم برخوردار اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار