فرماندار شهرضا خواستار شد

پلیس در شهرضا با امکانات شهرستانی خدماتی در سطح ملی ارائه می‌دهد

فرماندار شهرضا گفت: پلیس در شهرضا با امکانات شهرستانی خدماتی در سطح ملی ارائه می‌دهد، باتوجه به موقعیت جغرافیایی شهرضا لازم است درجه انتظامی آن افزایش یابد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن گلابی  امروز در آئین تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی شهرستان شهرضا با تأکید بر ارتقای جایگاه نیروی انتظامی شهرضا، اظهارداشت: جایگاه انتظامی شهرضا، قبل از انتزاع از شهرستان دهاقان در همین درجه بوده اما لازم است این جایگاه ارتقاء پیدا کند.

وی افزود: پلیس در شهرضا با امکانات شهرستانی خدماتی در سطح ملی ارائه می‌دهد، باتوجه به موقعیت جغرافیایی شهرضا لازم است درجه انتظامی آن افزایش یابد.

فرماندار شهرضا گفت: شهرستان شهرضا در کریدور شمال به جنوب کشور و بر سر راه 5 استان کشور قرار گرفته است و در پیک تردد بیش از ۵۰ هزار خودرو از محورهای مواصلاتی آن عبور می‌کنند، بنابراین لازم است تجهیزات بیشتری در اختیار پلیس شهرضا قرار گیرد.

وی با تأکید بر ارتقای تجهیزات و امکانات ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا، بیان داشت: ایستگاه شهید امامی شهرضا یکی از مهم‌ترین مبادی کنترل ورود و خروج در استان و کشور است و سالانه موادمخدر و کالاهای قاچاق به ارزش میلیاردها ریال کشف و ضبط می‌شود و در این راستا باید تمهیدات لازم برای ارتقاء سطح امکانات و تجهیزات ایستگاه شهید امامی اندیشیده شود.

وی با انتقاد از اینکه از کشفیات ایستگاه شهید امامی شهرضا درصدی به ایستگاه تعلق نمی‌گیرد، گفت: اگر تنها نیم درصد از این کشفیات برای تجهیز امکانات پلیس شهرستان اختصاص یابد شاهد تحولات گسترده‌ای در روند خدمت‌رسانی نیروی انتظامی در این منطقه در سطح ملی هستیم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.