۲ هزار و ۹۰۰ واحد صنعتی در شهرک‌ های صنعتی فارس در حال ساخت است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در نشست شورای معاونان و مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به اینکه بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ قرارداد سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی فارس منعقد شده و ۲ هزار و ۶۰۰ واحد آن به بهره‌برداری رسیده، گفت: در حدود ۲ هزار و ۹۰۰ واحد صنعتی در حال ساخت است.


وی بیان کرد: از تعداد ۲ هزار و ۶۰۰ واحد صنعتیو اشتغال ۳۱ هزار نفر در مرحله بهره‌برداری در حدود ۲ هزار و ۹۰۰ واحد صنعتی در مرحله ساخت و ساز است، که از مهم‌ترین اولویت‌ها رصد واحد‌های صنعتی در حال ساخت و ساز و بهره‌برداری از این طرح‌ ها است.


فتوحی با بیان اینکه توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها رسالت‌های اصلی شرکت‌ های شهرک‌ های صنعتی فارس است، افزود: موضوعاتی از جمله تعیین تکلیف قرارداد‌های راکد، بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام و تکمیل ظرفیت واحد‌های تولیدی در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اجرایی می‌شود.


مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد:با راه اندازی مجدد واحد‌های صنعتی راکد  بهره‌برداری از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی این واحده ها فراهم شده، که باید با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی زمان مناسب برای ایجاد اشتغال و ارتقاء تولید استفاده شود.
انتهای پیام/ت

ساخت واحد‌های صنعتی در شهرک‌های صنعتی فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.