فرمانده نیروی انتظامی فارس خبر داد؛

همکاری بیش از ۵ هزار همیار محرم با پلیس

فرمانده نیروی انتظامی فارس از مشارکت بیش از ۵ هزار همیار محرم با پلیس استان خبر داد.

 

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمدعلی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس با تأکید بر آمادگی کامل پلیس برای تأمین نظم و امنیت ایام محرم، گفت: بیش از ۵ هزار همیار محرم با پلیس به منظور تأمین نظم و امنیت مراسم‌های عزاداری همکاری می‌کنند.

وی افزود: در دهه محرم با توجه به حضور گسترده عزاداران حسینی در خیابان‌ها و مراکز مذهبی، مأموریت ناجا بیش از پیش مضاعف می‌شود.

سردار احمدعلی گودرزی تصریح کرد: در همین خصوص هماهنگی‌های لازم در موضوع‌های انتظامی، امنیتی و ترافیکی با نهاد‌های مربوطه انجام گرفته است تا به نحو شایسته امنیت عزاداران حسینی برقرار شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با بیان اینکه دهه محرم و تأمین امنیت آن برای پلیس رزمایشی بزرگ محسوب می‌شود، اظهار کرد: در صدد هستیم با همکاری و حمایت‌های همه جانبه مردم از پلیس، نظم و امنیت خوبی را برقرار کنیم.

سردار گودرزی اضافه کرد: همیاران محرم و همچنین تعداد زیادی پلیس افتخاری با فراگیری آموزش‌های لازم در کنار مأموران انتظامی خواهند بود.

وی با اشاره به تشکیل ستاد امنیت محرم در اطراف حرم مطهر شاهچراغ (ع)، افزود: در این ایام حدود ۱۰ هزار نیروی پلیس وظیفه انتظام بخشی به مراسم‌های عزاداری را بر عهده خواهند داشت.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس راه اندازی گشت‌های خودرویی، موتورسوار و پیاده در راستای تامین امنیت شهروندان و سوگواران اباعبدالله حسین (ع) را از دیگر اقدامات پلیس در این ایام عنوان کرد و افزود: به عزادارن حسینی و مسئولان هیأت‌های مذهبی توصیه می‌شود با پلیس همکاری لازم را داشته باشند و از ایجاد راه بندان و ایجاد ترافیک خودداری کنند.

سردار گودرزی در پایان تصریح کرد: پلیس فارس در راستای ایجاد نظم و امنیت عمومی در دهه محرم، با افراد مخل نظم و امنیت به حکم قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ن

تأمین نظم و امنیت مراسم‌های عزاداری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار