معاون آموزش حوزه های علمیه کشور گفت : ۳۰۰طرح آموزشی با هدف ارتقای سطح علمی طلاب ، در یک هزار مدرسه علمیه سراسر کشور به اجرا درخواهد آمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام مهدی رستم نژاد معاون آموزش حوزه های علمیه کشور در جمع مدیران، اساتید و روحانیان و طلاب حوزه های علمیه برادران دامغان از اجرای ۳۰۰ طرح آموزشی در یک هزار حوزه علمیه کشور خبر داد و گفت : در مدیریت جدید حوزه های علمیه برای سال جدید نخستین برنامه پنج ساله آموزشی، ارائه و برای اجرا به حوزه های علمیه سراسر کشور ابلاغ شده است.

 

وی افزود: یکی از برنامه های ابلاغی ارتقاء سطح علمی ۱۳۰ حوزه علمیه در کشور است که افزایش سطح دانش طلاب و به روز سازی اطلاعات آنان در این طرح مدّ نظر است.

 

40 هزار طلبه در سطح کشور مشغول تحصیل علوم دینی هستند

 

معاون آموزش حوزه های علمیه کشور تصریح کرد: ۴۰ هزار طلبه در سطح کشور مشغول تحصیل علوم دینی هستند که در سال تحصیلی جدید نیز هفت هزار طلبه جدید جذب حوزه های علمیه شدند.

 

رستم نژاد تصریح  کرد: حوزه های علمیه باید پایگاه اخلاقی و فرهنگی جامعه باشند و این پایه های دینی، اخلاقی و اعتقادی بیش از هر چیزی تقویت شود.

 

وی رسالت روحانیان را بسیار خطیر و سنگین دانست و اظهار داشت: اختیاراتی برای توسعه فعالیت حوزه های علمیه به استان ها تفویض شده است.


انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.