گسترش کمی و کیفی اعزام راهیان نور در دانشگاه های کشور

سرپرست وزارت علوم از گسترش کمی و کیفی اعزام راهیان نور در دانشگاه های کشور خبر داد.

گسترش کمی و کیفی اعزام راهیان نور در دانشگاه های کشور

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سیدضیاء هاشمی در نشست قرارگاه ملی راهیان نور در دانشگاه ایلام گفت : بسیار خوشحال و خرسندیم که امروز این توفیق نصیب مجموعه وزارت علوم شد که نشست قرارگاه راهیان نور کشور را در دانشگاه ایلام برگزار کنیم.

وی افزود: رشادت های مردم ایلام در دوران دفاع مقدس و همچنین اعزام و تردد زائرین اربعین در این استان باعث شده هم اکنون این استان در بخش های مختلف مورد توجه باشد.

هاشمی با اشاره به اینکه ایام محرم با هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها تقارن پیدا کرده است، تاکید کرد : باید فرهنگ ایثار و فداکاری در دانشگاه های کشور ترویج پیدا کند.

وی از گسترش کمی و کیفی اعزام دانشجویان در بخش راهیان نور در دانشگاه های کشور خبر داد و گفت: راهیان نور یک ظرفیت بزرگ فرهنگی در کشور است و باید از آن برای اعتلای فرهنگی دانشگاه های کشور استفاده کرد.

وی افزود: وزارت علوم علاوه بر ترویج علم و توسعه علمی کشور در راستای اعتلای فرهنگی برنامه های مختلفی از جمله راهیان نور را گسترش خواهد داد.

وی اظهار کرد : دانشگاه یکی از محیط های مناسب برای ترویج فرهنگ دینی و استفاده از ظرفیت های دفاع مقدس برای اردوی راهیان نور است.

هاشمی گفت : باید با برنامه ریزی دقیق نسبت به اعزام دانشجویان در دانشگاه های کشور اقدام کرد و نقاط ضعف سال های گذشته را برطرف و نقاط قوت را تقویت کرد.


انتهای پیام/ه


اعزام اردوهای راهیان نور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.