دبیر قرارگاه حضرت صاحب الامر(عج) لرستان:

خدمات دهی ستاد مردمی اربعین لرستان به ۳۰ هزار زائر

موکب لرستان یکی از بهترین موکب‌های کشور شد و سال گذشته به ۳۰ هزار نفر خدمات داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  لرستان کار اربعین را با یک مراسم کوچک در مسجد حنانه شروع کرد و کار آنقدر گسترش پیدا کرد تا جایی که موکب لرستان یکی از بهترین موکب‌های کشور شد و سال گذشته به ۳۰ هزار نفر خدمات دادیم.

میثم کشکولی با بیان اینکه جریان اربعین یک جریان معجزه گونه است، اظهار داشت: جریان اربعین فقط نجف تا کربلا نبوده و بسیار گسترده شده و موکب‌های این جریان از کربلا تا مرز تایباد و خراسان کشیده شده است.

وی عنوان کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری حرکت بزرگ اربعین را ضامن بقای کشور دانستند، همه باید در این جریان حضور یابیم تا جریان پربرکت انقلاب اسلامی استوارتر و مقاوم‌تر شود.

دبیر قرارگاه حضرت صاحب الامر (عج) استان لرستان با بیان اینکه سال گذشته حدود ۳۰ هزار لرستانی زائر اربعین بودند، ادامه داد: استان لرستان بیش از یک میلیون جمعیت دارد که ۳۰ هزار زائر اربعین برای این استان سراسر شیعه و محب اهل بیت علیهم السلام بسیار کم است.

کشکولی با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۲۰۰ میلیون تومان برای اسکان زائران لرستانی در نجف و کربلا هزینه شد، تصریح کرد: لرستان کار اربعین را با یک مراسم کوجک در مسجد حنانه شروع کرد و کار آنقدر گسترش پیدا کرد تا جایی که موکب لرستان یکی از بهترین موکب‌های کشور شد و سال گذشته به ۳۰ هزار نفر خدمات دادیم.

وی تاکید کرد: تمام خدمات موکب لرستان مردمی بوده و با نذورات خود مردم انجام شده است.

دبیر قرارگاه حضرت صاحب الامر (عج) استان لرستان گفت: باید اطلاع رسانی کنیم تا همه مردم استان در این حرکت عظیم پای کار بیایند تا خدمات دهی موکب لرستان بهتر از سال‌های گذشته باشد.

انتهای پیام/ د

خدمات دهی ستاد مردمی اربعین لرستان به ۳۰ هزار زائر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار