یک هزار بسته تحصیلی در بین دانش آموزان نیازمند کرمانی توزیع می شود

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف کرمان گفت: بیش از یک هزار بسته تحصیلی از محل در آمد نیات موقوفات در بین دانش آموزان نیازمنداستان توزیع می شود.

یک هزار بسته تحصیلی در بین دانش آموزان نیازمند کرمانی توزیع می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجت الاسلام سید رضا فاطمی معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف کرمان  با اشاره به شروع سال تحصیلی از توزیع بسته های کمک آموزشی طرح مهر تحصیلی سازمان اوقاف خبر داد وگفت: بیش از یک هزار بسته تحصیلی شامل لوازم و التحریر و وسائل کمک آموزشی در قالب یک کیف تحصیلی در اختیار دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت استان استان قرار می گیرد.


وی افزود:سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در راستای ویژه برنامه های سازمانی خود هر ساله در جهت تحقق اجرای صحیح نیات واقفین خیراندیش در امور عام المنفعه با اجرای “طرح سراسری مهر تحصیلی” اقدام به تهیه و توزیع بسته های حمایتی و فرهنگی ویژه دانش آموزان مستعد و نیازمند در کشور نموده است.


این مسئول ارزش بسته های حمایتی را مبلغ 500 میلیون ریال اعلام و خاطرنشان کرد: این مبلغ از محل نیات موقوفات مرتبط با کمک هزینه های تحصیلی دانش آموزان نیازمند تخصیص داده شده است.


معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان با اشاره به برگزاری این طرح همگام با سراسر کشور در هشت شهرستان استان تصریح کرد: توزیع بسته های حمایتی با همکاری اداره آموزش و پرورش، ائمه جمعه شهرستانها و مسئولین مرتبط همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در اختیار دانش آموزان واجد الشرایط قرار داده خواهد شد.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار