مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد:

اختصاص مشوق‌های ويژه سرمايه‌گذاری برای سرمايه‌گذاران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از اختصاص مشوق‌های ویژه سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در بازدید از شهرک صنعتی خرامه با حضور فرماندار و برخی از مسئولان شهرستان، با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی خرامه گفت: از تمامی ظرفیت‌های استانی و ملی برای افزایش مشوق‌های سرمایه‌گذاری به صنعتگران شهرک صنعتی خرامه استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: تاکنون از محل اعتبارات شرکت شهرک‌های صنعتی فارس طرح‌های متعددی درزمینه‌ی توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در این شهرک صنعتی انجام و در این زمینه بستر‌های لازم در بخش زیرساختی برای جذب سرمایه‌گذاران فراهم‌شده است.

فتوحی از مهم‌ترین این طرح‌ها را اجرای شبکه داخلی گاز در این شهرک صنعتی و اتصال به شبکه سراسری گاز کشور اعلام کرد و گفت: زمینه‌ی استفاده واحد‌های مستقر در این شهرک صنعتی از این انرژی، فراهم شد.

وی اظهار داشت: مشوق‌های مناسبی از جمله معافیت‌های مالیاتی، تخفیف در واگذاری زمین، پرداخت اقساطی هزینه حق انتفاع و کاهش درصد سهم نقدی پرداخت حق انتفاع در شهرک صنعتی خرامه اعمال می‌شود تا انگیزه‌های بیشتری برای سرمایه‌گذاران در بخش صنعت ایجاد شود.

فتوحی با اشاره به آماده بودن ساختمان مخابرات در شهرک صنعتی خرامه و انجام طرح فیبر نوری در آن از مذاکره با بخش خصوصی برای تجهیز و راه‌اندازی مخابرات خبر داد.

کارخانه افتتاح‌شده در شهرک صنعتی خرامه با ظرفیت تولید ۱۳۰۰ تن قیر سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی راه‌اندازی و در تاکنون برای ۱۲ نفر اشتغال ایجاد کرده که با راه‌اندازی رسمی و اجرای فاز توسعه ظرفیت اشتغال این مجموعه صنعتی افزایش خواهد یافت.

شهرک صنعتی خرامه در حال حاضر دارای ۹۷ هکتار مساحت است که تاکنون ۲۰ قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان در آن منعقد شده است.
انتهای پیام/ر

توسعه  زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی خرامه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار