کرمان در سوگ قاسم بن الحسن(ع)؛

برگزاری نهمین سوگواره احلی من العسل در کرمان

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: نهمین سوگواره احلی من‌العسل همزمان با سراسر کشور و با حضور بیش از چهار هزار دانش آموز در مصلی امام علی (ع) شهر کرمان برگزارشد.

برگزاری نهمین سوگواره احلی من العسل در کرمانبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان صدیقه مرادی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان بر نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس تاکید کرد و گفت: معلمان باید با استفاده از روش و تفکر آزاد منشی امام حسین (ع) انسان هایی متعهد و در طراز دین مبین اسلام، مکتب شیعه و جمهوری اسلامی را تربیت کنند.

وی از برگزاری مراسم سوگواره احلی من‌العسل در مدارس سراسر استان خبر داد و تصریح کرد: بانگ 'لبیک یا حسین' نیز ساعت 10 صبح ششم محرم در مدارس سراسر استان طنین انداز شد.

مرادی نهادینه کردن فرهنگ ولایتمداری، تولی، تبری، امر به معروف نهی از منکر، آشنایی نسل جوان با زندگینامه شهدا، حماسه آفرینی شهدای جوان کربلا، شهدای دانش آموز و ترویج روحیه استکبار ستیزی در بین نوجوانان و جوانان را از جمله مهمترین اهداف برگزاری سوگواره احلی من العسل برشمرد.

گفتنی است: نهمین سوگواره احلی من العسل (قاسم بن الحسن) با حضور بیش از چهار هزار دانش آموز، چهارشنبه پنجم مهر جاری مصادف با ششم محرم در مصلی امام علی (ع) شهر کرمان وهمزمان با سراسر کشور برگزار شد.

در این سوگواره دانش آموزان در قالب صفوف منظم به عزا برسید وسالار شهیدان ویار باوفایش پرداختند.

انتهای پیام/ح

کرمان در سوگ قاسم بن الحسن(ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۹:۵۷ ۰۵ مهر ۱۳۹۶
خوبه
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۹:۵۷ ۰۵ مهر ۱۳۹۶
خوبه
آخرین اخبار