نگاه دین و جریان کار و کارگر نگاه ایمانی ، اعتقادی و معنوی است

یکی از طلاب حوزه علمیه قم گفت: نگاه دین و جریان کار و کارگر نگاه ایمانی ، اعتقادی و معنوی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجت الاسلام ایزدی از طلاب حوزه علمیه قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز دفاع مقدس وتسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با اشاره به جایگاه کارگران در نظام اسلامی افزود : نگاه دین و جریان کار و کارگر نگاه ایمانی ، اعتقادی و معنوی است چرا که کارگران نیروهای خط مقدم عرصه کار، تلاش و تولید هستند ، بنابراین باید درهمه شرایط از تلاش های کارگران قدردانی کرد.


وی با اشاره به تدبیر رهبر معظم انقلاب در تبیین شعارهای انقلاب و درایت در جهت مدیریت نظام اسلامی گفت: شهدای کارگر در عرصه معنویت و جهاد پیشقدم بوده و تمام هستی خود را برای اعتلای نظام اسلامی فدا کرده اند و باید پذیرفت این جامعه عزیز و پر تلاش و این کارگران ساعی در همه صحنه ها ی انقلاب حضور پررنگ و فعالی داشته اند.

حجه الاسلام ایزدی افزود : نقش کارگران در نظام اسلامی در محوریت سخنان رهبر معظم انقلاب برای ارزش گزاری بسیار مهم است و لذا کارگران بایستی نسبت به حیطه کاری خودشان بصورت جهادی ، انقلابی و تولیدگر با کیفیت عمل کند و همین انقلابی بودن کلید موفقیت ماست چراکه اگر سرمایه و فکر خلاق و دست توانند کارگر نبود این همه خلاقیت و توانمندی نبود.

 

در ادامه سروان پاسدار محسن یزدانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع) گفت: بسیج کارگری در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در نبرد با تحریم های دشمنان و دفاع از حیثیت مردم نقش به سزا و موثری داشته است.

وی افزود: کارگران در تمام زمینه های فعالیتی در نظام اسلامی ایران خوش درخشیدند و در این مسیر پا به پای سایر مردم تلاش مضاعفی داشتند .


یزدانی گفت: رشادتها و شهامتهای شهدای عزیز ما در دوران دفاع مقدس یک وظیفه بزرگی بر دوش کارگران عزیزگذاشته است تا در جبهه اقتصادی با الگوگیری از ایثار و خودگذ شتگی شهدا همواره بصورت جهادی و انقلابی برای قدرتمند تر شدن نظام ازتمام توان خود استفاده کنیم .


فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع)در ادامه افزود : ما باید با بصیرت در مسیر انقلاب و رهبری قدم برداریم تا به سعادت برسیم و کمال برای کارگر امروزی تلاش برای رسیدن به رشد و استقلال اقتصادی است و اگر بسیجی وار حرکت کنیم و این ستارگان را الگوی راه خود قرار دهیم زودتر به موفقیت خواهیم رسید.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار