اهداء 200 درخت توسط باغدار سیرجانی به ستاد زکات

مدیر کمیته امداد شهرستان سیرجان گفت: باغدار سیرجانی ۲۰۰درخت در قالب طرح شجره اهدا کرد

اهداء 200 درخت توسط باغدار سیرجانی به ستاد زکاتبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محمد یزدانخواه، مدیر کمیته امداد شهرستان سیرجان با بیان اینکه طرح شجره طیبه از حدود چهار سال پیش در سیرجان در حال اجراست، گفت: در این طرح باغدار هر تعداد درخت پسته را که مایل باشد پلاک گذاری و به ستاد احیاء زکات شهرستان اهداء می کند.


وی با اشاره به اینکه ۲۰۰ اصله درخت پسته توسط یک کشاورز نیکوکار در قالب طرح شجره طیبه ماه گذشته در شهرستان سیرجان پلاک گذاری و به ستاد احیاء زکات شهرستان اهداء شده است، افزود: از زمان اجرای طرح شجره طیبه در شهرستان سیرجان تاکنون ۲۵۰ اصله درخت پسته در این شهرستان پلاک گذاری و به ستاد زکات شهرستان اهداء شده است.


یزدانخواه با بیان اینکه پلاگذاری ۲۰۰ اصله درخت پسته توسط کشاورز نیکوکار سیرجانی سالانه بیش از چهار میلیون تومان درآمدزایی برای ستاد زکات شهرستان دارد، تصریح کرد: درآمد حاصل از فروش محصول پسته این تعداد اصله درخت در حوزه فقرا و محرومان و هم چنین ساخت پروژه های عمرانی هزینه خواهد شد.


وی افزود: بیش از ۱۵۹ میلیون تومان زکات شش ماهه امسال در شهرستان سیرجان جمع آوری شده که نسبت به مدت مشابه پارسال دو برابر رشد داشته است.


انتهای پیام/س

 

200 اصله درخت به ستاد زکات سیرجان اهدا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار