برگزاری مراسم گراميداشت روز جهاني جهانگردي در طرقبه

استاندار خراسان رضوي گفت : وجود ظرفيت هاي طبيعي ، كوهستاني و همچنين ظرفيت بسيار بالاي استان در حوزه هاي تخصصي ، علمي ، پزشكي اين نويد را مي دهد تا با جذب توريسم سلامت درآمدزايي و اشتغال زايي خوبي در استان ايجاد مي شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛   عليرضا رشيديان در اين مراسم كه جمعي از فعالان حوزه گردشگري خراسان رضوي نيز حضور داشتند با اشاره به ظرفيت بالاي استان در جذب گردشگران داخلي و خارجي گفت : بحمدالله استان خراسان رضوي سالانه ميزبان بيش از ٢٧ ميليون گردشگر داخلي و خارجي است و اين بستر فراهم است تا ظرفيت هاي بالاي استان را به جهات آثار تاريخي ، فرهنگي ، اجتماعي و گردشگري به نمايش بگذاريم .


استاندار خراسان رضوي ادامه داد : جذب توريسم تأثيرات اقتصادي ، درآمد پايدار و اشتغال زياد را در استان فراهم مي كند و بايد با همت مسؤلين و متولين اين صنعت جهاني اين ظرفيت را به بالاترين شكل ممكن در استان ايجاد نمائيم .

رشيديان اضافه كرد : بهره برداري از راه آهن مشهد - گرگان ، مشهد - چابهار ، بهره برداري از قطار برقي مشهد - تهران ، بهره برداري از باند سوم فرودگاه هاشمي نژاد و همچنين بالا بردن كيفيت آسفالت جاده هاي استان بصورت مستقيم و غير مستقيم تأثير بسزايي در جذب گردشگران داخلي و خارجي خواهد داشت .

لازم به ذكر است در پايان اين مراسم از پيشكسوتان ، ايثارگران ، جانبازان و فعالان صنعت گردشگري استان با اهداء تنديس و لوح تقدير تجليل كردند .

انتهاي پيام // م . ا

 

مراسم گراميداشت روز جهاني جهانگردي در طرقبه برگزار شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.