مسابقات ژیمناستیک رده نونهالان باشگاه سنگ آهن بافق در خانه ژیمناستیک این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان بافق با بیان اینکه در این دوره از مسابقات 85ورزشکارنونهال باهم به رقابت پرداختند گفت:این دوره از مسابقات در سه رده سنی و دو سطح پیشرفته برگزار شد.

نارگانی به تشریح نفرات برتر در سه رده سنی پرداخت افزود: در رده سنی 4 تا 6 سال امیر حسین قانعی مقام اول ،محمد مولودی مقام دوم و محمد صدرا وثوقی،ابوالفضل دهقانزاده ومحمد امین شمس الدینی به صورت مشترک به مقام سوم دست یافتند.

وی گفت: در رده سنی 6 تا 7 سال عرفان قانعی مقام اول را از آن خود کرد ، صدرا سر رشته دار دوم وعلی دهقان نیز درجایگاه سوم قرار گرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان بافق بیان داشت: در رده سنی 10 تا 12 مقام اول به سجاد عابدینی رسید ،رضا حقیقی و سید ابوالفضل سبزواری به صورت مشترک دوم شدند و محمد طه تشکری وامیر محمد شریفی نیز به صورت مشترک به مقام سوم دست یافتند.

نارگانی با اشاره به نفرات برتر در دو سطح پیشرفته خاطر نشان کرد: در سطح پیشرفته سیاوش خالقدادی وامیر محمد پورسلطانی به صورت مشترک به مقام اول دست یافتند وابوالفضل عباس زاده نیز مقام دوم را از آن خود کرد.

وی افزود:در سطح دو پیشرفته نیز محسن بوئی آبادی مقام اول ، دانیال زارع زاده مقام دوم وعلیرضا ملک زاده و امیر محمد حقیقی نیز به صورت مشترک به مقام سوم دست یافتند.

مسابقات ژیمناستیک رده نونهالان باشگاه سنگ آهن بافق باحضور بیش از 80ورزشکار در خانه ژیمناستیک این شهرستان برگزار شد.

گفتنی است: در پایان در هر رده سنی از نفرات برتر با اهدای جوایزی تجلیل شد.

انتهای پیام/ ی

مسابقات ژیمناستیک رده نونهالان باشگاه سنگ آهن بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار