تمدید مهلت ثبت نام دوازدهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان

مختار احمدی معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، از تمدید ثبت نام دوازدهمین جشنواره امتنان ازکارآفرینان برتردر سال 1396خبر داد.

 در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مختار احمدی معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، هدف از برگزاری جشنواره امتنان از کارآفرینان را اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری، شناسایی کارآفرینان در سراسر کشور و انتخاب برترین آن ها و معرفی به عنوان الگو به آحاد جامعه خصوصاً جوانان، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های مختلف اقتصادی در بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کسب و کار، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی و تقویت نقش کارآفرینان در نظام تصمیم سازی کشور و سایر موارد عنوان کرد.


احمدی با اعلام تاریخ ثبت نام در این جشنواره گفت: ثبت نام از روز شنبه مورخ 11 شهریور ماه سالجاری آغاز و تا پایان روز یک شنبه مورخ 30 مهرماه سالجاری ادامه خواهد داشت.


وی اعلام کرد: تمامی صاحبان کسب و کار دارای نوآوری و خلاقیت و افراد و شرکت هایی که واجد شرایط کارآفرینی هستند، میتوانند در مهلت اعلام شده به آدرس اینترنتی www.karafarinanebartar.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم های مربوطه و ارسال مستندات اقدام نمایند.


احمدی گفت : همچنین متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به دبیر خانه این جشنواره در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه واقع در خیابان آیت الله اشرفی اصفهانی – ساختمان سابق استانداری مدیریت توسعه اشتغال و کارآفرینی مراجعه و یا با شماره تلفن 37293160 تماس بگیرند.


وی ادامه داد:کارآفرینان برتر در سه بخش اقتصادی صنعت، کشاورزی و خدمات استان انتخاب و پس از معرفی در جشنواره استانی، در صورت داشتن شرایط لازم و کسب امتیازات لازم به جشنواره ملی امتنان از کارآفرینان برتر کشور معرفی خواهند شد.

 

انتهای پیام/ز

ثبت نام دوازدهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان تا3 مهرماه ادامه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.