۲۵ هزار دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی زیر پوشش طرح شهاب قرار گرفتند

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۵ هزار دانش آموز دوره ابتدایی این استان زیر پوشش طرح شهاب قرار گرفتند

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  هادی زارع‌پور در طرح همایش استانی طرح شهاب اظهار داشت: 25 هزار دانش آموز پایه‌های چهارم، پنجم و ششم و 600 دانش آموز پایه هفتم زیر پوشش طرح شهاب قرار گرفتند.

وی عنوان کرد: سال گذشته تنها در 6 شهرستان بویراحمد، گچساران، کهگیلویه، دنا و باشت با پوشش 11 هزار و 63 نفر این طرح اجرا شد ولی امسال در تمامی مدارس ابتدایی اجرا میشود.

نیکروز رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین گفت: نتیجه نهایی این برنامه برای شناخت و توانایی استعدادهای دانش آموزان و آینده علمی کشور بسیار سودمند است.

علی شیر زهرایی معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان و رئیس کارگروه تخصصی برنامه طرح شهاب افزود: معاونت آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان و شهرستان‌ها با برنامه ریزی صحیح برای اجرای بهینه و علمی برنامه شهاب با همکاری مجریان بویژه آموزگاران حداکثر تلاش خود را به کار ببرند.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن تبیین جامع برنامه و توضیح و آینده اجرایی آن در شهرستان و مناطق استان از آغاز تا پایان سال تحصیلی جدید نیز گفت: این طرح با هدف شناسایی و هدایت استعدادهای برتر اجرا می‌شود.

محمدتقی اسدپور ابراز کرد: معلمان این دانش آموزان پس از شرکت در دوره‌های آموزشی برای شکوفایی توانمندی‌ها و هدایت آن برنامه ریزی می‌کنند.

انتهای پیام/غ

اجرای طرح شهاب در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.