همایش نهضت حسینی و ارزش های انقلاب اسلامی در زاهدان

به مناسبت هفته ی امر به معروف و نهی از منکر ، همایش نهضت حسینی و ارزش های انقلاب اسلامی در زاهدان برگزار شد.

همایش نهضت حسینی و ارزش های انقلاب اسلامی در زاهدان به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در این مراسم با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: شیوه امر به معروف و نهی از منکر و تذکر لسانی باید به نحوی باشد تا همه ی اقشار جامعه بتوانند مسادل و موضوعات را درک کنند و برای پذیرش مسائل دینی، دین گریزان نشوند.

آیت الله سلیمانی مهمترین وظایف آمران به معروف و ناهیان از منکر را اجرای حدود الهی در مواجهه با مسائل و زمینه سازی افراد برای رسیدن به سعادت عنوان کرد.

در این مراسم، حجت السلام حبیبی مشاور دبیر کل ستاد امر به معروف ونهی از منکر کشور هم گفت: فلسفه فریضه امر به معروف و نهی از منکر، قران کریم و بزرگترین آمر به معروف و ناهی از منکر، سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) است.

وی حماسه حسینی را حماسه روشنگری مردم به خوبی ها و آنچه که دین و خداوند به مردم متذکر شده است عنوان کرد و افزود: حضور در عرصه های مختلف جامعه با دو مقوله ی امر به معروف و نهی از منکر شکل گرفته است و فرد با در نظر گرفتن پرهیز از بدی ها، کاستیها و بی توجهی ها می تواند سیره و روش کاری و زندگی خود را بهبود بخشد.

همچنین اکبری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان صدور بیش از 4هزار و 500 کارت عضویت برای آمران به معروف و ناهیان از منکر ادارات و سازمان ها را از اقدامات انجام شده این ستاد عنوان کرد.

انتهای پیام/ع

همایش نهضت حسینی و ارزش های انقلاب اسلامی در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار