مدافع تیم ملی فوتبال گفت:من از ناحیه عضله آسیب دیده‌ام و تلاش می‌کنم خودم را به شرایط ایده‌آل برسانم، امیدوارم خیلی زود به میادین بازگردم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سید جلال حسینی در حاشیه تمرین تیم ملی گفت:همان طور که در جریان هستید بازی‌های رسمی ما تمام شد و خدا را شکر به جام جهانی صعود کردیم. الان هم طبق برنامه‌ای که کی‌روش ارائه کرده بسیار کامل است و همیشه گفته‌ایم که چه زمانی که اردو باشد و چه بازی‌های تدارکاتی وجود داشته باشد مطمئنا می تواند به تیم ملی کمک کند. اکنون هم خوشبختانه یک برنامه‌ریزی دقیق صورت گرفته و امیدوارم بازی‌های خوبی در این اردوها داشته باشیم تا به تیم ملی کمک شود و بتوانیم طبق همین برنامه پیش برویم. به صورتی که آماده حضور در جام جهانی شویم. می‌دانید که بازیکنان جوانی داریم که باید در این اردوها و بازی‌ها تجربه کسب کنند و اعتماد به نفس شان را بیشتر کنند در ضمن برگزاری متمرکز این اردوها می‌تواند به ما کمک کند.

او درباره وضعیت مصدومیتش که مدتی است گریبانگیرش شده است گفت: من از ناحیه عضله آسیب دیده‌ام. در تمرین‌های باشگاهی و ملی کار می‌کنم و تلاش می‌کنم خودم را به شرایط ایده‌آل برسانم. امیدوارم خیلی زود به میادین بازگردم.

حسینی در پاسخ به این سوال که قبل از بازی با الهلال عربستان عنوان شد که شما آماده بازی هستید اما به میدان نرفتید گفت: من همان طور که گفتم تلاشم را می‌کنم و برای هر لحظه‌ای آماده‌ هستم.

او درباره کیفیت تیم‌های توگو و روسیه که رقیبان تدارکاتی ایران در این اردو هستند اظهار کرد: شما نمی‌توانید بگویید کدام تیم خوب است و کدام تیم خوب نیست. این یک نوع بازی تدارکاتی است که برای کسب اعتماد به نفس بیشتر و هماهنگی کار می‌کند. هر بازی تدارکاتی با تیم‌های قوی و ضعیف به تیم ملی می تواند کمک کند. ما قبلا هم بازی تدارکاتی داشته‌ایم و همه نوع بازی تدارکاتی می تواند به تیم ملی کمک می‌کند.

انتهای پیام/

اظهارات حسینی درباره شرایط اردوی تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.