چارت جدید سازمان شهرداری سنندج  با چهار معاونت، چهار منطقه،۹ سازمان و ۱۵ مدیریت ابلاغ و تصویب شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛علیرضا کاظمی سرپرست شهرداری سنندج گفت:به منظور تحول در ساختار اداری شهرداری و تعیین تکلیف نیروی انسانی  بر اساس تخصص گرایی  تدوین چارت جدید  در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلاتی که در سیستم اداری و سازمانی شهرداری وجود دارد ناشی از عدم وجود چارت سازمانی متناسب با وضعیت موجود بوده است، عنوان کرد: سال گذشته  ودر راستای ضوابط و مقررات  ابلاغی این  شهرداری اقدام به بازنگری و تدوین چارت سازمانی جدید شد.

وی اظهارداشت: چارت جدید پس از تدوین به سازمان شهرداری ها و دهیاری های ارسال و پس از تصویب  چارت جدید  جهت اجرا به این شهرداری ابلاغ شد.

سرپرست شهرداری سنندج با اشاره به اینکه  در چارت قبلی شهرداری ۵۱۹ پست سازمانی وجود داشت، اضافه کرد: در چارت جدید هزار و ۱۴۸ پست سازمانی وجود دارد.

کاظمی عنوان کرد : چارت جدید شامل چهار معاونت توسعه مدیریت و منابع، شهرسازی و معماری، خدمات شهری و معاونت فنی و امور زیربنایی است .

وی با اشاره به اینکه  براساس چارت جدید تعداد مناطق از سه منطقه به چهار منطقه افزایش یافته است، بیان کرد: ناحیه بهاران به عنوان منطقه چهار در چارت جدید تعریف شده است.

وی اضافه کرد:  تعریف ۱۵ مدیریت و ایجاد سه سازمان جدید با عنوان سازمان فناوری، اطلاعات و ارتباطات، سازمان سرمایه گذاری و مشارکت مردمی و سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی از مهمترین تغییرات در اصلاح ساختار سازمانی جدید بوده است.

سرپرست شهرداری سنندج با بیان اینکه ابلاغ چارت جدید شهرداری تحول عظیمی در ساختار نیروهای انسانی در برخواهد داشت، گفت:  اجرایی شدن چارت جدید سلامت اداری، افزایش بهره وری، ایجاد انگیزه، پاسخگویی مطلوب و ارتقاء خدمات را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/م

تشکیل سه سازمان جدید درشهرداری سنندج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.