هاشمی خبر داد

اسکان 10 هزار معتاد متجاهر در استان تهران

استاندار سابق تهران گفت:تهران در بحث مبارزه با مواد مخدر در جایگاه اول قرار دارد و 10 هزار معتاد متجاهر را اسکان دادیم.

اسکان 10 هزار معتاد متجاهر در استان تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هاشمی استاندار سابق تهران در مراسم تودیع و معارفه استاندار تهران  اظهار کرد: بنده هیچ گاه برخوردهای فیزیکی را نمی‌پسندیدم و همیشه در این دوران پلیس هم نهایت همکاری را داشت و در کنار مردم بود و هیچگاه نیاز به ایجاد فضای امنیتی در شهر تهران نداشتیم.

وی افزود: فعالیت حسینیه ها در زمان آغاز فعالیت  بنده در استانداری به دلیل برخی جریانات سیاسی کمرنگ شده بود اما ما با برطرف کردن مشکلات، توانستیم فعالیت حسینیه ها را به مانند گذشته برقرار کنیم.

هاشمی عنوان کرد: در شورای تامین با کمتر کردن فضای امنیتی در مراسم‌ها و کنسرت‌ها شاهد برگزاری این مراسم‌ها  بدون هیچ مشکلی بودیم حتی در دوران فعالیت بنده به داخل دانشگاه‌ها هم ورود نکردیم و تعامل و همکاری خوبی داشتیم.

استاندار سابق تهران بیان کرد: در این چهار سال شاهد برگزاری انتخاباتی بی‌طرفانه بودیم و از آرای مردمی صیانت کردیم و با تعامل با دستگاه‌ها،شاهد افزایش 28 درصدی شرکت‌کنندگان در انتخابات 96 بودیم.

وی گفت: در گذشته شهرها و شهرک‌هایی در حوالی شهر تهران شکل گرفت که حتی امکانات اولیه هم برای این شهرها همچون قرچک فراهم نبود اما با پیگیری‌های صورت گرفته در سفرهای رئیس جمهور وضعیت این شهرها از نظر امکانات و حتی بیمارستان‌ها سرو سامان گرفت، در حالی که در گذشته حتی یک تخت بیمارستان هم نبود.

هاشمی گفت: تهران با مهمترین چالش یعنی آلودگی هوا مواجه است و در زمانی که به دلیل آلودگی هوا تهران را تعطیل کردم از طرف رئیس جمهور توبیخ شدم چرا که رئیس جمهور با تعطیلی مخالف بود.

استاندار سابق تهران گفت: یکی از کارهای خوبی که در این چهار سال انجام شد برطرف کردن مشکل کم آبی بود،چرا که در گذشته 50 میلیون متر مکعب کمبود آب را در شهر و استان تهران داشتیم ، اما موضوع الگوی مصرف همچنان باید در اولویت قرار بگیرد و از اسراف پرهیز کنیم.

هاشمی با بیان اینکه 1 میلیون و400 هزار فاضلاب رها شده در شهر تهران داریم که باید فکری برای آن کرد، ادامه داد: در اقتصاد مقاومتی عملکرد خوبی داشته‌ایم و در این سال‌ها در حوزه کشاورزی رتبه اول کشور را به دست آوردیم، 29 هکتار آبیاری تحت فشار در شهر تهران داشتیم که صد درصد آبیاری تحت فشار رشد پیدا کرده است، همچنین درآمدهای مالیاتی 2.5 برابر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه 17 هزار واحد صنعتی در شهر تهران داریم، گفت: تهران در بحث مبارزه با مواد مخدر در جایگاه اول قرار دارد و 10 هزار معتاد متجاهر را اسکان دادیم.

هاشمی بیان کرد: شهر تهران در خصوص جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز رتبه نخست کشور را از آن خود کرده است.

انتهای پیام/

تهران در جایگاه نخست جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز قرار دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۱۱ مهر ۱۳۹۶
مسئولان چاره ای بیندیشند