رحمانی فضلی:

تهران رتبه یک طلاق و بزهکاری را در کل کشور دارد/ هاشمی قائم مقام وزارت کشور شد

وزیر کشور گفت: تهران رتبه یک طلاق و بزهکاری را در میان سایر استان‌ها به خود اختصاص داده است.

تهران رتبه یک طلاق و بزهکاری را در کل کشور دارد/ هاشمی قائم مقام وزارت کشور شدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رحمانی فضلی وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار استان تهران اظهار کرد: کارنامه شفافی از استاندار جدید و پیشین در طول خدمتشان وجود دارد از این رو  آقای مقیمی را به عنوان استاندار جدید تهران منصوب کردیم و آقای هاشمی استاندار قبلی را  به عنوان قائم مقام وزارت کشور منصوب کردیم.

وی با بیان اینکه همه مباحث و موضوعات شهر تهران به کل کشور تسری می‌یابد و تهران را می‌توان الگوی شهرهای کشور دانست،گفت: آرامش و امنیت تهران یعنی آرامش و امنیت کشور، از این رو باید توجه ویژه‌ای به تهران شود.

وزیر کشور گفت: استاندار تهران باید با قدرت بیشتری کارها را پیش ببرد همچنین از اعضا و ریاست شورای شهر قبلی و شهردار پیشین تشکر ویژه‌ای داریم که در دولت یازدهم با استانداری نهایت همکاری داشتند و اگر دستاوردی داشتیم مرهون زحمات این اعضا است.

رحمانی فضلی بیان کرد: استانداران باید الگوی توسعه‌گرایانه همه‌جانبه باشند و اقتصاد مقاومتی اصلی‌ترین توسعه به شمار می‌رود.

لزوم تقویت سیاست های داخلی از سوی استانداران

وزیر کشور افزود:استانداران باید سیاست‌های داخلی را تقویت کنند که انتخابات سالم و با شکوه، تقویت NGO ها باعث افزایش رضایتمندی عمومی می‌شود.

وی گفت: برای احزاب سیاسی در این دولت هیچ مشکلی نداریم و خانه‌های احزاب کارهای خود را انجام می‌دهند و جلسات خود را برگزار می‌کنند.

وزیر کشور گفت: یکی از مهمترین اقدامات برگزاری مجالس بالای صدهزار نفر، به صورت همزمان در چند شهر بود و بدون آن که فضا را برای مردم امنیتی کنیم این مراسم‌ها به خوبی و بدون هیچ مشکلی برگزار شد.

رحمانی فضلی بیان کرد: یکی از مشکلات شهر تهران آسیب‌های اجتماعی است و مقام معظم رهبری نیز در این خصوص چهار جلسه را تشکیل دادند و در بررسی‌هایی که انجام دادیم، تهران از حیث طلاق و بزهکاری در جایگاه نخست در کشور قرار دارد.

وی در پایان گفت: برای ما اصلاح‌طلب یا اصولگرا فرقی ندارد اما مهم برای ما این است که کسی در سمتی خدمت می‌کند تفکر اعتدال‌گرا داشته باشد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار