تودیع و معارفه سرپرست جدید فرمانداری شوش

امروز دوشنبه، 10 مهرماه 'عدنان غزی ' به عنوان سرپرست فرمانداری شوش انتخاب و معرفی گردید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صبح امروز با حضور علی حسین حسین زاده، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در سالن اجتماعات امور تربیتی شوش برگزار و عدنان غزی به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی و جایگزین رضا نجاتی، سرپرست اسبق فرمانداری شد.

عدنان غزی، سرپرست جدید فرمانداری شوش در آئین معارفه خود در سخنانی مهم ترین برنامه های خود را کمک به ایجاد اشتغال، بهداشت و درمان، ورزش و توسعه گردشگری و توریسم عنوان کرد و بیان داشت: برای توسعه گردشگری و صنعت توریسم در شوش باید زیر ساخت لازم برای اسکان گردشگران به ویژه گردشگران خارجی در این شهرستان فراهم شود.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت های موجود در این شهرستان به ویژه قومیت های مختلف اظهار کرد: قومیت های مختلف در شوش ظرفیت هایی هستند که می توان از این ظرفیت در راستای توسعه اقتصادی، فرهنگی و اشتغال بهره گرفت.

غزی با بیان اینکه نگاه به شهرستان شوش و توجه به مسایل و مشکلات آن باید به دور از گرایش ها و جریان های سیاسی باشد اذعان داشت: رویکرد همه با گرایش های مختلف باید در راستای کمک به توسعه شهرستان شوش باشد.

سرپرست فرمانداری شوش در خاتمه بر تحرک بخشی مدیران دستگاه های اجرایی در راستای کمک به توسعه شهرستان تاکید و تصریح کرد: در انجام وظایف و پیگیری مسایل و مشکلات شهرستان با هیچ مدیری تعارف ندارم.

رضا نجاتی، فرماندار سابق شهرستان شوش نیز در گزارشی به تشریح عملکرد 4 ساله خود در این مسئولیت پرداخت و افزود: در این مدت 466 پروژه در بخش های مختلف شهرستان اجرا گردید.

وی با بیان اینکه در بخش راه به ویژه راه روستایی، آب و بهداشت و درمان در شهرستان شوش با تلاش مجموعه دستگاه های اجرایی اقدامات خوبی صورت گرفته اظهار کرد: شهرستان شوش همچنان در بخش راه، بهداشت و درمان و آب روستایی نیازمند تلاش بیش تر است.

نجاتی به تلاش صورت گرفته در توسعه زیر ساخت های بهداشتی و درمانی به ویژه بیمارستان نظام مافی شوش اشاره کرد و گفت: در مدت 4 سال بیش از 400 میلیارد ریال در بیمارستان نظام مافی شوش هزینه شده است.

فرماندار سابق شوش بیان داشت: 50 روستای شوش در این مدت از جاده مناسب بهره مند شدند، اما برخی از این روستاها همچنان نیازمند احداث پل هستند.

وی اذعان کرد: در تمام بخش های این شهرستان 10 تا 15 زمین چمن احداث شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.