آزادی 72 زندانی جرائم غیر عمد در اردبیل

مدیر ستاد دیه استان اردبیل گفت: با همکاری خیران و هیئت امنای مساجد در ایام محرم و صفر ۷۲ زندانی جرائم مالی غیرعمد در اردبیل آزاد می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کریم‌الله محبوبی، مدیر ستاد دیه استان اردبیل در جلسه ستاد دیه استان اردبیل اظهار داشت: با همکاری خیران و هیئت امنای مساجد و محلات شش‌گانه اردبیل در ایام محرم و صفر 72 زندانی جرائم مالی غیرعمد در اردبیل که به دلایل مالی در زندان به سر می‌برند آزاد می‌شوند.

وی افزود: خوشبختانه جلسه‌ای که با هیئت امنا در ارتباط با آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد برگزار شد نتیجه‌بخش بود و قرار بر این شد که زندانیانی که بدهی آن‌ها که 50 میلیون ریال است را با مشارکت خیران آزاد کرده و در این اقدام خداپسندانه و خیرخواهانه توشه‌ای برای آخرت خود کسب کنیم.

مدیر ستاد دیه استان اردبیل گفت: فرهنگ‌سازی در زمینه ترویج کمک به آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد علاوه بر یک اقدام معنوی و خیرخواهانه سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز می‌شود که این موضوع نیز برای ما از اولویت بالایی برخوردار است و تلاش بر این است که بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

محبوبی بیان کرد: نیاز است به موضوع مدیریت احسانات و نذورات در این ایام و هدایت آن‌ها به سمت آزادسازی زندانیان نیز اهمیت داده شود که در این زمینه اهل قلم و رسانه نقش بسزایی برعهده دارند و باید سعی و اهتمام ویژه‌ای برای پیشبرد اهداف مورد نظر در این راستا داشته باشند.

وی تصریح کرد: انتظار داریم با یک فرهنگ‌سازی و مدیریت مناسب بخشی از این هزینه‌ها صرف آزادسازی زندانیان بی‌بضاعت مالی غیرعمد شود تا شاهد کمک به آزادی آن‌ها و نیز کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان باشیم و به تمامی اهداف خود در راستای خودکفایی و استقلال زندانیان آزاد شده باشیم چرا که زندانیانی که فقط به دلیل مشکل مالی به زندان می‌روند مانند سایر افراد حق حضور در جامعه را دارند.

 

انتهای پیام/ح

آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.