هاشمی:مرادی در آمریکا باز هم رکورد جهان را تغییر می دهد

عضو تیم ملی وزنه برداری گفت: سهراب مرادی توانست رکورد مجموع و 2 ضرب دنیا را جا به جا کند و در رقابت های جهانی می تواند رکورد دنیا را تغییر دهد.

علی هاشمی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره بازی های داخل سالن آسیا اظهار کرد: این رقابت ها با حضور برخی از قهرمان های جهان و المپیک برگزار شد و توانستم با ثبت رکورد خوب، مدال نقره را کسب کنم. تیم ملی وزنه برداری در ترکمنستان نمایش قدرتمندانه ای داشت و با پنج ورزشکار، چهار مدال کسب کردیم.  خوشحالم که سهراب مرادی توانست با اقتدار رکورد مجموع و 2 ضرب دنیا را پس از 18 سال جا به جا کند.در 18 سال اخیر کسی نتوانسته بود چنین کاری انجام دهد و  امیدوارم او در رقابت های جهانی باز هم  رکورد دنیا را تغییر دهد.

او درمورد حضورش در هفته دوم لیگ وزنه برداری بیان کرد: قرار است رکوردهایی که در بازی های داخل سالن آسیا ثبت کردم، در هفته دوم لیگ وزنه برداری محسوب شود.

هاشمی درباره برنامه هایش برای رقابت های جهانی آناهیوم آمریکا گفت: اردوی تیم ملی وزنه برداری در شمال کشور از 14 مهر آغاز می شود. تمریناتم را به صورت جدی پیگیری کرده ام تا بتوانم در آمریکا با آمادگی کامل به مصاف حریفان بروم. باید بگویم جدی ترین رقیبانم در رقابت های جهانی ورزشکارانی از ازبکستان، ارمنستان، قزاقستان هستند که چندین عنوان جهانی و المپیک را در کارنامه دارند. می دانم با حضور این نفرات کار سختی برای مدال آوری دارم و برای تحقق این امر باید رکوردهای خوبی ثبت کنم.

او درمورد مهاروزنه در دسته 105 کیلوگرم اظهار کرد: فکر می کنم بهترین مدال های دوران حرفه ایم را در همین دسته کسب کنم. با توجه به بهره مندی از فیزیک مناسب می توانم در 105 کیلوگرم نسبت به 94 کیلوگرم نتایج بهتری ثبت کنم.

وزنه بردار تیم ملی کشورمان درمورد تمرین کردن زیرنظر محسن بیرانوند گفت: محسن بیرانوند در ترکمنستان به خوبی تیم ملی وزنه برداری را هدایت می کرد.  خودم  و مسئولان فدراسیون از بیرانوند رضایت دارند و او توانست ایده هایش را در بازی های داخل سالن آسیا به خوبی عملی کند. بهترین وزنه هایم را زیرنظر بیرانوند بالای سر بردم و امیدوارم در مسابقات جهانی هم این روند را ادامه دهم.

هاشمی درباره مبلغ قرارداد وزنه برداران شرکت کننده در لیگ برتر وزنه برداری بیان کرد: هرچند تفاوت خاصی نسبت به سال های گذشته در مبلغ قراردادها دیده نمی شود اما خوشبختانه این مبالغ راضی کننده است. مشکل عمده ما اینست که تیم ها استقبال محدودی از لیگ به عمل می آورند و امیدوارم در سال های آینده تیم های بیشتری شرکت کنند تا این موضوع باعث رونق و پیشرفت وزنه برداری کشورمان شود.

انتهای پیام/

اظهارات هاشمی درباره عملکردش در بازی های داخل سالن آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار