شروع شهروند پس از تعطیلات یک ماهه

تیم فوتسال شهروند ساری در مشهد به مصاف فرش آرا خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال کشور تیم شهروند ساری پس از تعطیلات یک ماهه در مشهد به مصاف فرش آرا خواهد رفت.

این دیدار فردا ساعت ۱۸ آغاز خواهد شد و شهروندی‌ها امروز با بازیکنان کامل به مشهد می‌روند تا فردا برای کسب سه امتیاز خارج از خانه و صعودی چند پله‌ای برابر حریف ۱۷ امتیازی و بالاسری خود در جدول صفح آرایی کنند.

شهروندی‌ها تا اینجای فصل از ۱۱ بازی ۱۶ امتیاز کسب کرده اند و در رده هفتم به سر می‌برند و برد در این دیدار تا جایگاه چهارم می‌تواند جایگاه آن‌ها را ارتقا بخشد.

تعطیلات برای شهروندی‌ها و بازیکنانش روز‌های پرکاری بود و سینا پرکاس سنگربان نوشهر و آینده دار این تیم، محمد کرد تکنیکی و فانتزی باز و علی ابراهیمی خوش اخلاق سه بازیکن این تیم با تیم ملی دانشجویان به چین رفته بودند و با جام قهرمانی به ایران بازگشتند.

ساروی‌ها در این دیدار مرتضی عظیمایی را که از مصدومیت و بیماری حلق و بینی ۴ هفته‌ای رنج می‌برد را هم بعد از رهایی از بند بیماری باخود به همراه دارند و نگاه‌های خیلی از هوادران به ساق پای چپ طه مرتضوی هم خواهد بود که همیشه کارگشای تیم شهروند بود و محمد طاهری کارکشته هم به همراه تیم برای یک پیروزی دیگر تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/آ

مصاف ساروی‌ها با تیم مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.