بادران در سودای صدرنشینی لیگ یک/ جدال تبریزی ها برای فرار از قعر جدول

هفته هفتم لیگ دسته اول باشگاه های کشور عصر امروز با برگزاری 8 دیدار پیگیری می شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته هفتم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور در حالی امروز با برگزاری 8 دیدار پیگیری می شود که روز پنجشنبه 6 مهرماه در بازی نخست این هفته، تیم صدرنشین نفت مسجد سلیمان به مصاف تیم قعرنشین راه آهن رفته بود و توانست با نتیجه یک بر صفر به پیروزی دست یابد.

تیم نفت مسجد سلیمان از ساعت 17:20 امروز باید در چارچوب یکی از دیدارهای معوقه مرحله سوم جام حذفی به مصاف تیم گسترش فولاد تبریز برود. جدال سرمربی و کاپیتان سابق تیم استقلال است.

تیم بادران تهران که در جایگاه دوم جدول قرار دارد به دنبال آن است تا با پیروزی برابر گل گهر سیرجان دوباره صدرنشین شود. شاگردان وینگو بگوویچ که با کسب 9 امتیاز در رده هشتم جای گرفته اند نیز درصدد بازگشت به جمع مدعیان هستند و برای تحقق این هدف چاره ای جز برد مقابل بادران ندارند.

دیدار نساجی مازندران و اکسین البرز نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است، تقابل مهدی پاشازاده و علی لطیفی که علاوه بر استقلالی بودن در جام جهانی 1998 فرانسه با یکدیگر همبازی بودند از نکات جالب این بازی حساس است.

نساجی با پاشازاده تاکنون نتایج قابل قبولی کسب کرده و با 13 امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد، اکسین البرز 10 امتیازی نیز به دنبال آن است تا با پیروزی در این دیدار خانگی به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر اضافه شود.

دو تیم خونه به خونه بابل و ایرانجوان بوشهر نیز در حالی مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند که شاگردان جواد نکونام با توجه به پیروزی هفته گذشته برابر نفت مسجد سلیمان از روحیه خوبی برخوردار هستند. نکونام در 6 دیدار گذشته خونه به خونه، 2 برد، 2 تساوی و 2 باخت را در کارنامه خود ثبت کرده است و سرخپوشان بابلی اکنون با 8 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به ملوان در رده هشتم جدول قرار گرفته اند. ایرانجوان بوشهر نیز با 2 تساوی و 4 شکست در جایگاه هفدهم قرار دارد.

در یکی دیگر از دیدارهای هفته هفتم، تیم های ملوان بندرانزلی باید به مصاف مس رفسنجان برود. شاگردان نادر دست نشان تاکنون 7 گل زده و 7 گل خورده را در کارنامه خود ثبت کرده اند و با کسب 2 پیروزی، 2 تساوی و تحمل 2 شکست در رده یازدهم جای گرفته اند. سپیدپوشان انزلی فصل گذشته یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بودند و در صورت پیروزی برابر مس تا رده پنجم جدول رتبه خود را ارتقا می دهند. مس رفسنجان نیز که هدایتش را علی سامره برعهده دارد می تواند با برد مقابل ملوان تا رده هشتم صعود کند.

تیم برق جدید شیراز نیز در حالی به مصاف صبای قم می رود که با کسب 10 امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفته و در صورت پیروزی برابر شاگردان هومن افاضلی می تواند در جمع 4 تیم بالانشین جدول جای بگیرد. صبای قم با 4 امتیاز در رده شانزدهم حضور دارد و برای فرار از قعر جدول باید هر 3 امتیاز این دیدار را کسب کند.

تیم های شهرداری ماهشهر و مس کرمان نیز که به ترتیب با کسب 11 و 10 امتیاز در رده های چهارم و پنجم جدول حضور دارند برای قرار گرفتن در جمع مدعیان جدی صعود به لیگ برتر به برد در بازی امروز نیاز مبرم دارند. مس کرمان که پیش از این سابقه جضور در لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا را دارد در فصل جاری به دنبال پایانی خوش و صعود مجدد به لیگ برتر است.

همچنین تیم آلومینیوم اراک که هفته گذشته توانست در یک بازی خارج از خانه با نتیجه دو بر یک از سد ماشین سازی بگذرد و تاکنون یک پیروزی، 3 تساوی و 2 شکست را در کارنامه اش ثبت کرده باید مقابل فجرسپاسی شیراز صف آرایی کند. در جدول رده بندی فجرسپاسی 9 امتیازی است و آلومینیوم با 6 امتیاز سیزدهم است.

امروز دو تیم ماشین سازی و شهرداری نیز در شهرآورد تبریز رو در روی یکدیگر قرار می گیرند. هر دو تیم تبریزی تاکنون 5 امتیاز به دست آورده اند و در همسایگی هم در رده های سیزدهم و چهاردهم جای دارند. نتیجه تساوی برای هیچ یک از دو تیم کارساز نیست و برای صعود به رده های بالاتر هر دو تیم باید به فکر پیروزی باشند.

انتهای پیام/

پیش بازی دیدارهای هفته هفتم لیگ دسته اول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار