کاهش یک درصدی سرقت در کردستان

فرمانده انتظامی کردستان از کاهش یک‌درصدی سرقت در استان خبر داد و گفت: بیش از 87 درصد سرقت‌های صورت گرفته در سال‌جاری کشف شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛سردار مسعود خرم‌نیا فرمانده انتظامی کردستان ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای سال‌جاری تا کنون در مجموع سرقت‌های صورت گرفته در استان نسبت به مدت زمان مشابه یک درصد کاهش داشته‌ایم.

 وی از کشف 87 درصدی سرقت‌ها در استان خبر داد وافزود: 13 درصد باقیمانده نیز به دلیل حرفه‌ای بودن سارقین زمان‌بر بوده که امیدواریم با تلاش همکاران این مهم تا پایان سال به بیش از 99 درصد برسد.

 خرم نیا با بیان اینکه در رابطه با اقلام ممنوعه بحث کلی و جزئی دیگر مطرح نیست، بیان کرد: انتظامی استان در بحث اقلام ممنوعه قاچاق چه به صورت کل و چه جزئی برخورد قاطع می‌کند.

 به گفته فرمانده انتظامی کردستان، انتظامی استان با تلاش همکاران و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف در زمینه کشف قاچاق کالا در 6 ماهه امسال رشد خوبی داشته است.

خرم‌نیا با بیان اینکه انتظامی استان در اکثر شاخص‌ها وضعیت خوبی دارد، افزود: کاهش 38 درصدی تصادفات درون شهری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته در استان داشته‌ایم.

فوت 20 نفر بر اثر تصادفات درون شهری

 وی آمار کشته شدگان ناشی از تصادفات درون شهری را در 6 ماهه نخست سال گذشته 38 نفر عنوان کرد و گفت: این آمار در 6 ماهه نخست امسال با کاهش 38 درصدی به 20 نفر رسیده است.

 فرمانده انتظامی کردستان از افزایش فوتی‌های ناشی از تصادفات برون شهری در استان خبر داد و اظهارداشت:  تصادفات برون شهری منجر به فوت در سال‌جاری نسبت به سال گذشته 7 نفر افزایش داشته است.

انتهای پیام/ د م

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.