رئیس آموزش و پرورش بردخون:

تعداد بی‌سوادان در بردخون کاهش چشمگیری داشته است

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: تعداد بی‌سوادان در بردخون کاهش چشمگیری داشته است.

تعداد بی‌سوادان در بردخون کاهش چشمگیری داشته استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ظهیر محمودی ظهر چهارشنبه در نشست با کارشناس سوادآموزی و تعدادی از یاددهندگان منطقه بردخون اظهار داشت: باسوادی ضامن استقلال فرهنگی کشور در زمینه های مختلف است. نرخ سوادآموزی در جوامع، یکی از اصلی‌ترین شاخص‌های توسعه به شمار می رود. نهضت سوادآموزی در توسعه فرهنگ عمومی و اسلامی تأثیرگذار است زیرا علم باعث افزایش آگاهی، رشد و شکوفایی و تولیت یافتن استعدادها و توانایی های فردی و اجتماعی می‌شود.

محمودی اضافه کرد: فعالیت در حوزه سوادآموزی بزرگسالان سخت است اما با برنامه‌ریزی و تلاش، تلخی‌ها را به جان بخریم و با یاری خداوند و با قوت در مسیر سوادآموزی حرکت کنیم تا از تعداد بی‌سوادان کاسته شود. باید درس زندگی به اولیا دهیم. اگر اولیای باسوادی داشته باشیم فرزندانی تربیت یافته و کاردان پرورش می‌یابند و آینده بهتری برای کشور ساخته می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت پایبندی به قانون و مقررات، ابراز داشت: سرمایه‌گذاری در زمینه رفع بی‌سوادی راه رسیدن به توسعه را هموار می‌کند و معضلات جامعه کاهش می‌یابد.

کارشناس سوادآموزی نیز گفت: در نیمه دوم امسال ۸۸ نفر به عنوان سهمیه منطقه در زمینه دوره‌های سوادآموزی، انتقال و تحکیم تعیین شده است که تلاش می‌کنیم این سهمیه جذب شود. تعداد بی سوادان کاهش چشمگیری داشته که این موضوع جذب آنان را بسیار دشوار کرده و انتظار می‌رود همه دست اندرکاران تعلیم و تربیت، مردم و مسئولان در این زمینه مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام /پ

تعداد بی‌سوادان در بردخون کاهش چشمگیری داشته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.