نماینده نایین و خوروبیابانک مطرح کرد :

مسئولین دولتی باید با خدمتگزاری به مردم دین شهدا را ادا کنند

نماینده نایین و خوروبیابانک گفت : دینی که ما به شهدا داریم باید امروز تحقق پیدا کند چرا که ا شهدا راه خودشان را رفتند تا امروز ما با خدمتگذاری به مردم آن را ادا کنیم.

دکتر عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم شهرستان های نایین و خوربیابانک در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: دینی که ما به شهدا داریم با خدمتگزاری به مردم باید ادا کنیم .

وی با اشاره به منطقه صنعتی زندوان و بافران بیان داشت : مسئولین دولتی پیگیر زیرساخت های منطقه صنعتی بافران و زندوان باشند .

نماینده نایین و خوروبیابانک اظهار کرد : دینی که ما به شهدا داریم باید امروز تحقق پیدا کند چرا که  شهدا راه خودشان را رفتند تا امروز ما با خدمتگذاری به مردم آن را ادا کنیم.

وی با بیان اینکه عرصه خدمت به مردم باید مکتب حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) باشد ، تاکید کرد : در صحنه بودن و انجام دادن وظیفه ای که مسئولین دارند اگر کوتاهی شود بخشودنی نیست و مردم باید با روحیه مطالبه گیری در این راه مشارکت کنند.

پوربافرانی تصریح کرد : در صحنه خدمتگزاری به مردم با کسی تعارف نداریم چرا که آمده ایم باری از مشکلات مردم برداریم و هر روزی که در خدمتگذاری به مردم کوتاهی کنیم فرصت ادای دین به شهدا را از دست داده ایم.

وی در پایان افزود : مسئولینی که نمی توانند و حال کار کردن ندارند خداحافظی کنند چرا که ما از روز اول با خدای خود و مردم عهد بسته ایم از خدمتگزاری به مردم کوتاهی نکنیم و در این راه از شب و روز خود گذشته ایم هرچند وضعیت اعتبارات مطلوبی نداریم اما در این راه محکم و استوار ایستاده ایم.

 

انتهای پیام/م

 

مسئولین دولتی که توانایی کارکردن ندارند خداحافظی کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار