سرپرست استانداری اردبیل گفت: جنوب استان اردبیل شامل شهرستان های خلخال و کوثر کانون توسعه بوده و آینده توسعه اردبیل از این منطقه رقم می خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اقبال عباسی، سرپرست استانداری اردبیل در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان افزود: جنوب استان دارای قابلیت های مهم گردشگری است و درصورت برنامه ریزی و احداث جاده خلخال - ماسوله و ماجولان شاهد تحول عظیم گردشگری در این منطقه خواهیم بود.

وی گفت: سالانه 6میلیون گردشگر به ماسوله سفر می کند که با بهره برداری از این جاده ارتباطی شاهد حضور گردشگران در خلخال و کوثر خواهیم بود .

سرپرست استانداری اردبیل بیان کرد: با پیگیری های نمایندگان و مدیران استان می توان احداث جاده خلخال- ماسوله را تحقق بخشید.

عباسی گفت: باید تلاش شود تا با جلب نظر وزارت راه وشهرسازی این امر محقق شده و طرح مورد نظر به مناقصه گذاشته شود.

وی افزود: با راه اندازی این جاده می توان به اندازه اعتبارات عمرانی برای مردم منطقه در زمینه گردشگری درآمد زایی کرد.

سرپرست استانداری اردبیل گفت: وجود معادن در خلخال و کوثر از دیگر مزیت های این شهرستان هاست.

عباسی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید در این باره کارهای بزرگی را در استان ها انجام داده که قابل تحسین است، دولت تلاش می کند اشتغال جوانان را مهیا کند و این امر به جز سرمایه گذاری بخش خصوصی محقق نمی شود.

وی افزود: دولت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه های مختلف حمایت می کند و این آمادگی در استان وجود دارد تا زیر ساخت های لازم برای سرمایه گذاران مهیا شود .

 

انتهای پیام/ح

جنوب استان دارای قابلیت های مهم گردشگری است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۱۳ مهر ۱۳۹۶
اگر واقعا به دنبال توسعه جنوب استان هستید باید راههای ارتباطی و کشاورزی این مناطق مد نظر قرار گیرد استعداد این کار واقعا وجود دارد فقط کار و توجه می خواهد.