رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد

سنجش سرعت رانندگان توسط دوربین های مداربسته جاده ای

با راه اندازی دوربین های کنترل لحظه ای در جاده های مواصلاتی کهگیلویه وبویراحمد امکان سرعت سنجی رانندگان فراهم می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه هم اکنون ۱۵ دوربین  ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی نصب شده است گفت: با راه اندازی دوربین‌های کنترل لحظه‌ای در جاده‌های مواصلاتی کهگیلویه وبویراحمد از وقوع و شدت تصادفات کاسته می‌شود.


اسفندیار تباشیر با اشاره به کاهش ۵ درصدی تصادفات منجر به فوت در ۶ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال افزود:موضوع نگران کننده افزایش تصادفات عابران پیاده است که در ۶ ماهه امسال در مقایسه با سال گذشته شاهد افزایش ۲۰ درصدی تصادفات عابران پیاده در محورهای استان هستیم.


وی ادامه داد: استفاده نکردن عابران از پل هوایی از دلائل افزایش تصادفات عابران پیاده در استان است.


وی اضافه کرد: عابران پیاده سعی کنند در صورت تردد در مسیرهای فاقد روشنایی چراغ قوه و روشنایی موبایل خود را روشن کنند تا رانندگان متوجه حضور آنان شده یا حتی‌المقدور از لباس رنگ روشن استفاده کنند.


تباشیر به محورهای پرحادثه استان اشاره کرد و گفت: محور پلیس راه یاسوج-شیراز حادثه خیز ترین محور در کهگیلویه و بویراحمد است که در ۶ ماهه اول سال جاری بالاترین آمار تصادفات و حوادث رانندگی را در این محور شاهد بودیم.


رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد افزود: محورهای یاسوج-چرام، سادات-سپیدار- جلیل و محور یاسوج-اقلید نا امن‌ترین محورهای استان هستند که کم عرض بودن راه‌ها، وجود پرتگاه و همچنین پل‌های فاقد حفاظ علت اصلی نا امنی در این محور‌ها است.


وی ادامه داد: رانندگانی که در این محورهای تردد می‌کنند با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و استفاده از سرعت مجاز و مطمئنه و همچنین پرهیز از انجام سبقت غیرمجاز، از وقوع سوانح و حوادث جلوگیری کنند.

انتهای پیام/د

نصب دوربین سرعت سنج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.