پارچه های قاچاق به مقصد نرسیدند

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در یک دستگاه کامیون در سمنان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ محمد اسماعیل حداد رئیس پلیس آگاهی استان سمنان گفت : اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا ازجمله مهم‌ترین وظایف و رویکردهای مأموران مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی سمنان است.

 

وی افزود: در پی اجرای این طرح مأموران پلیس یک دستگاه کامیون حامل 10 تن انواع پارچه خارجی که به‌صورت قاچاق حمل شده است را شناسایی کردند.

 

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان اذعان کرد: این کامیون به همراه کالاهایی که در آن وجود داشت توقیف شد و راننده خودرو و صاحب محمول قاچاقی دستگیر شدند.

 

وی با بیان اینکه قاچاق کالا مهم‌ترین عامل بیکاری در جامعه به شمار می‌رود تصریح کرد: ارزش ریالی این محموله قاچاقی بیش از 3 میلیارد ریال است.

 

حداد با اشاره به اینکه مأموران پلیس آگاهی استان سمنان در مقابله با قاچاق کالا با جدیت برخورد می‌کند یادآور شد: طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا در راستای حمایت از تولید داخلی در استان سمنان اجرا می‌شود.

 

وی تصریح کرد: عموم مردم استان سمنان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه اقدام مشکوک در خصوص جابه‌جایی، خریدوفروش کالای قاچاق در این منطقه به‌سرعت پلیس را آگاه کنند.


انتهای پیام / ه


کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.