لرستان؛

۴ انتصاب جدید در صدا و سیمای مرکز لرستان

محسن زاهدی به عنوان معاون جدید مالی و اداری صدا و سیمای مرکز لرستان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  شهریاری معاون مالی و سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما به پیشنهاد بازوند مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان، محسن زاهدی را به عنوان معاون جدید مالی و اداری صدا و سیمای مرکز لرستان منصوب کرد.

برنامه ریزی جامع و اجرای کارآمد همه فعالیت‌ها و امور مربوط به حوزه مالی و اداری در مرکز صدا و سیمای لرستان ، توسعه و به روز رسانی سیستم‌های اطلاعاتی و عملیاتی مورد نیاز در زمینه برنامه‌ها و عملکرد مرکز، شناسایی و برآورد دقیق، تخصیص و توزیع مناسب و عادلانه منابع (مالی، نیروی انسانی و تجهیزات)، رشد و ارتقا بهره وری فعالیت‌ها و منابع سازمانی، بهینه سازی هزینه‌ها و بررسی راهکار‌های جذب منابع بخشی از موارد حکم معاون جدید مالی و اداری مرکز لرستان است.

زاهدی دانشجوی دکترای مدیریت فرهنگی است و مدیریت باشگاه خبرنگاران جوان، روابط عمومی و امور اداری صدا و سیمای مرکز لرستان را در کارنامه خود دارد. وی اهل خرم آباد است و ۲۰ سال سابقه کار در رسانه استانی دارد.

همچنین در احکام جداگانه‌ای از طرف بازوند مدیرکل مرکز لرستان، سعید رشنوییان بعنوان سرپرست تولید سیما، محمد امرایی بعنوان سرپرست تاسیسات، هومن میر سرپرست امور اداری و علی اصغر رضایی نیا بعنوان سرپرست آرشیو صدا و سیمای مرکز لرستان منصوب شدند.

انتهای پیام /د

۴ انتصاب در صدا و سیمای مرکز لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.