معاون استاندار سمنان;

راه اندازی سامانه دادور در سیستم اداری سمنان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان از راه‌اندازی سامانه «دادور» در سیستم اداری استان سمنان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد همتیان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان در نشست توجیهی و آموزشی سامانه برخط دادور، ویژه کسب‌وکار و معرفی زیرساخت‌های آماده سرمایه‌گذاری با تأکید بر راه‌اندازی سامانه دادور درباره مزایت های آن، گفت : با راه‌اندازی این سامانه مطالبات مردم افزایش خواهد یافت و باید در کوتاه‌ترین زمان پاسخ مناسب به مطالبات داده شود.

 

وی افزود: یکی از مطالبات مردم از دولت پایش فضای کسب‌وکار بود که با تلاش دولت این امر محقق شد که امروز نیازمند اطلاع‌رسانی عمومی درباره آن به مردم هستیم.

 

معاون استاندار سمنان، درباره سامانه دادور و امکان معرفی کسب‌وکارهای نیازمند به سرمایه، تأکید کرد: کمک به‌سلامت اداری و تسریع در پاسخگویی به خواسته‌ها و توقعات مردم، کاهش وقت و هزینه و کاهش مراحل صدور کسب‌وکار این مزایای این سامانه خواهد بود.

 

همتیان همچنین گفت: شرایط استان سمنان باهمت مدیران دستگاه‌های اجرایی بسیار مطلوب است و باهمت دستگاه‌های اجرایی طرف مدت یک ماه تغییرات و تأثیرات آن در دستگاه‌های اجرایی مشاهده و یکنواختی و وحدت رویه با اجرای این سامانه پایش محیط کسب‌وکار در دستگاه‌های اجرایی استان صورت خواهد گرفت.

 

وی ضمن بیان اینکه آسان بودن، کوتاه بودن و شفاف بودن مسیر پاسخ‌گویی از مزایای سامانه دادور است، افزود: باید اطلاع‌رسانی مناسب از راه‌اندازی این سامانه برای ایجاد انگیزه بیشتر سرمایه‌گذاری در استان انجام شود.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان، گفت: مدیران بخش خصوصی می‌توانند دیدگاه‌های و مطالبات خود را انتقال دهند تا با مشارکت بخش خصوصی بهترین عملکرد را درراه اندازی و کارایی این سامانه داشته باشیم.

 

همتیان درباره نحوه اجرای سامانه دادور در سطح استان سمنان، گفت: برای این سامانه نمایندگانی در سطح استان می‌بایست تعیین شوند تا ارتباط لازم را با اقتصاد و دارایی سمنان داشته باشند و درعین‌حال بتوانند این سامانه را نیز بشناسانند که درباره این امر تصمیماتی گرفته خواهد شد.


انتهای پیام / ه


جزئیات راه اندازی سامانه دادور در سیستم اداری سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار